Jesmo li spremni za transformaciju tehnoloških kompanija?
Potrebe i zahtevi klijenata konstantno se menjaju i rastu. Upravo zato kompanije koje žele da ostanu konkurentne ne mogu da dopuste spore prodajne procese i sisteme rada koji nisu u skladu sa standardima koje je postavila digitalna transformacija.
To se najviše odnosi na IT i tehnološke kompanije čiji broj sve više raste pa se, uz dobar proizvod i uslugu, moraju brinuti i o kvalitetnom korisničkom iskustvu ako žele da se istaknu na tržištu. Kako bi to postigle, kompanije treba da sistematizuju i automatizuju svoje radne procese, kao i da počnu da donose odluke na osnovu analize podataka u stvarnom vremenu. Upravo u tome IT i ostalim tehnološkim kompanijama može pomoći kvalitetan CRM.
Ono što je možda i najvažnije, CRM će kompanijama omogućiti da pruže besprekorno korisničko iskustvo i personalizovanim rešenjima ne samo privuku, nego i zadrže kupca. Pružanje kvalitetnog korisničkog iskustva polazi od dobrog poznavanja klijenta i kontinuiranog praćenja komunikacije s njim. Sistematizovani i sveobuhvatni podaci o klijentu koji su dostupni svakom zaposlenom, bez obzira u kom sektoru radi, omogućiće da korisnik u svakom trenu dobije upravo onu informaciju koja mu je potrebna i na samom kraju bude zadovoljan uslugom. Upravo je kompletan pogled na klijenta, odnosno Customer 360 ključ transformacije poslovanja koju omogućuje Salesforce platforma.
Na novom onlajn događaju HSM informatike Customer 360 – Putokaz za rast, kompanije koje su se odlučile na implementaciju Salesforce CRM-a ispričaće vlastito iskustvo korišćenja jednog takvog rešenja. Krešimir Hlede, COO, Greyp Bikes, razgovaraće s Ognjenom Bagatinom, Business Owner, časopis Poduzetnik, o tome zašto su se već na samom početku poslovanja odlučili za Salesforce. Kako izgleda svakodnevni rad u tom sistemu u kratkom case study-ju preneće nam Dominik Vrbanac, Head of Sales and After Sales u Greyp Bikesu.
Zašto nije dovoljno samo prepoznati trendove, nego organizovati i menjati kompaniju u skladu sa njima, moći ćete da čujete od Zvezdana Horvata, Managing Director and Partner, Adizes Southeast Europe.
U drugom delu događaja razgovaraće se o temi veštačke inteligencije u prodaji, koja se mnogima čini kao daleka budućnost, ali već sad uveliko može pomoći svakodnevnim poslovnim procesima. Više o tome ispričaće Jan Štedul iz udruge CroAI.
Okupljene će na samom početku pozdraviti Jakov Urbanke, Director of Business Solutions, HSM informatika. Uvod u događaj kroz keynote govor i prodajnu priču daće naši partneri iz Salesforcea, Mitka Avramova, Regional Vice President i Filip Novak, Salesforce Territory Manager za regiju. Koliko je za kompanije važna kvalitetna sinergija timova prodaje i korisničke podrške čućemo od Željka Čačinovića, Senior Salesforce Consultant, HSM informatika.
Online event održava se 1.7. u 10 sati, a učestvovanje je besplatno. Više o prijavama i govornicima pronađite ovde.
Izvor: BIZLife
Foto: Promo