Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Jelena Hajder, Inspira grupa: Korisna ideja i britka reč su imune na vreme

    Remek-dela ne moramo uvek stvarati četkicom ili perom. Moderne tehnologije donele su nam mogućnost da se umetnički izrazimo i kroz objektiv i to ne samo profesionalnom opremom, već i svojim mobilnim telefonom.

    Kako bismo odgonetnuli koja su to moderna remek-dela, pitali smo profesionalce iz različitih sfera biznisa šta je za njih remek-delo, da li ono postoji u njihovom poslu, te da nam otkriju šta za njih ima neprolaznu vrednost. To je bila sjajna prilika da napravimo remek-dela, a da u glavnim ulogama budu naši sagovornici.

    Serijal u kojem nam uspešni ljudi iz sveta poslovne zajednice govore o remek-delu i šta ono za njih predstavlja nastavljamo sa još jednom damom, a u pitanju je Jelena Hajder, Head of Corporate Communications, Inspira grupa.

    Jelena Hajder, Head of Corporate Communications, Inspira grupa

    Jelena Hajder, Head of Corporate Communications, Inspira grupa

    Šta je za Vas remek-delo?

    Kad ste već pomenuli ovu reč etimološki je zanimljivo da reč remek zapravo potiče od staroslovenske reči remeslo u značenju veština/zanat. Tako da se nameće da je za remek delo neizostavno potrebna vrhunska veština izbrušena kroz vreme, bistar um da zamisli i sigurna ruka koja je realizuje. Svaki posao koji ima ove karakteristike je remek delo, nezavisno od toga koji je na rang listi uspešnosti. Videli smo, uostalom da su mnoga remek dela stekla taj status mnogo kasnije, jer se pokazalo da su vanvremenska.

    Da li remek-dela postoje i u Vašem poslu?

    Postoje, samo su zaglušena bukom mnoštva informacija i kakofonijom samohvalisanja koja nas zapljuskuje sa svih platformi. Remek dela u našem poslu su uvek rezultat timskog rada, otvorene komunikacije i tananog osećaja za potrebe drugih. To su često male stvari koje pomeraju napred, iako će nagrade struke uglavnom osvojiti ona dela za koje je čuo veći broj ljudi ili je potrošeno više novca. Zapravo često jedno bez drugog ne može. Zbog toga i u našem poslu remek dela su usamljenički pokušaji male grupe ljudi da menja stvari. To nemirenje sa postojećim i angažovanost da nešto učinite, da dobrim porukama doprete do onih kojima je to važno, iako nekad nemate sve resurse –  kandiduje se za remek delo komunikacije.

    Jelena Hajder, Head of Corporate Communications, Inspira grupa

    Jelena Hajder, Head of Corporate Communications, Inspira grupa

    Šta je potrebno za više od remek-dela?

    Protok vremena daje taj status više od… jer pokazuje da je delo podjednako aktuelno i sada, da se može proširivati i nadgrađivati. Važno je i da bude dostupno svima onima koji imaju oštrinu oka i brzinu misli, i emociju da to i upakuju i prenesu dalje. U današnje vreme malo je dela koji imaju status remek-dela po prvi put, već se radi o uspešnom prilagođavanju proverenih vrhunskih stvari novim okolnostima i vremenu.

    Kada je reč o Vašoj industriji, šta mislite da će imati vanvremensku vrednost, a šta će biti prolazno?

    Korisna ideja (konkretna, svrsishodna) i jasna, britka reč koja je prati, imune su na sve vremenske turbulencije. To je bilo podjednako važno i u antičkom svetu, ali i danas u četvrtoj industrijskoj revoluciji. Prolazni smo mi kao pojedinci, prolazni su resursi, načini i kanali, prolazne su nagrade i kvantitativni rezultati. Sećanje na promenu koja je nastupila kao posledica te ideje ne sme i ne može biti prolazna. Time se vodimo i u Inspira grupi – da ljudima olakšamo važna i praktična životna pitanja i stvorimo uzajamno sećanje na periode pomoći i podrške.

     

    *Fotografije koje se nalaze uz intervjue sa ljudima koji su govorili za BIZLife, nastale su telefonima Xiaomi 13 PRO sa LEICA optikom

    Izvor: BIZLife

    Foto: Xiaomi

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE