Novac, bogatstvo

Jak dolar – niže cene: Amerikanci „pojačali“ šoping u Evropi

Američki turisti troše mnogo više u Evropi, jer snažan dolar dodatno podiže vrednost njihovog novca.

Dizajnerski proizvodi trenutno koštaju Amerikance 38 odsto manje na kontinentu nego kod kuće, u poređenju s pređašnjih 20 procenata.

Šoping turizam Amerikanaca takođe pruža olakšanje dizajnerskim markama kao što su Gucci i Louis Vuitton, koje je pogodio pad broja kineskih turista.

Potrošnja američkih turista u Evropi porasla je 40 odsto tokom Crnog petka, u odnosu na isti period 2019. godine, dok je prosečna transakcija iznosila 1.313 dolara, više nego dvostruko više u odnosu na 2019, prema podacima firme za plaćanja Planet.

U prethodnom periodu, američki dolar je toliko ojačao da se praktično izjednačio sa evropskom valutom. Trenutno, na menjačnicama jedan evro košta 0,94 dolara.

Izvor: Seebiz, BIZLife

Foto: Pixabay

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE