Jaguar promenio logo posle 102 godine: Moćna divlja mačka sada izgleda drugačije
Proizvođač luksuznih automobila Jaguar je predstavio novi logo i brend uoči ponovnog lansiranja brenda koji će proizvoditi isključivo vozila na električni pogon.
Britanski proizvođač vozila, u vlasništvu Tata Motorsa, lansiraće tri nova električna automobila 2026. godine. Kao deo svog rebrendiranja, Jaguar je otkrio potpuno novi logo. Umesto starog logotipa sa velikim slovima, novi dizajn donosi moderniji i sofisticiraniji izgled, koji Jaguar opisuje kao „moćnu proslavu modernizma“.
Novi logo, zlatne boje, dizajniran je specijalno za ovu priliku sa unikatnim fontom. Slova su razmaknuta i pisana malim slovima, osim slova „G“ i „U“, za koja kompanija tvrdi da predstavljaju „neočekivano, kroz harmonično spajanje velikih i malih karaktera“.
Jaguar je najavio prelazak na električna vozila 2021. godine. Generalni direktor Ravdon Glover rekao je da je povlačenje novih automobila iz prodaje bilo „namerno“.
View this post on Instagram
„Moramo da promenimo percepciju ljudi o tome šta Jaguar predstavlja“, rekao je on. A to nije direktna, laka stvar. Tako da je razmak između starog i novog, zapravo, veoma bitan“, kaže on.
Glavni kreativni direktor Jaguara Land Rovera (JLR) Džeri Mekgovern rekao je da Jaguar ima „korene u originalnosti“ i da njegov osnivač, ser Vilijam Lajons, veruje da „ne treba da bude kopija ničega“.
View this post on Instagram
Novi brend Jaguar je „maštovit, smeo i umetnički“ i „jedinstven i neustrašiv“, dodao je on.
Prvi automobil u okviru novog brenda bio bi GT sa četvoro vrata.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: AP Photo/Steven Senne