Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Izvršna direktorka Jutjuba „udarila“ na Fejsbuk

    Izvršna direktorka Jutjuba Suzan Vojcicki se na konferenciji u Kaliforniji pridružila horu rukovodilaca tehnoloških i medijskih firmi koji napadaju Fejsbuk.

    Vojcicki, čija se kompanija i sama suočava sa oštrim kritikama, poručila je Fejsbuku da treba da nastavi da ide putem kojim je krenula kada je u januaru najavila da će novinski sadržaji imati manji prioritet na njihovoj platformi.

    „Nek’ se drže oni slika beba i šerovanja“,  rekla je Vojcicki u Los Anđelesu.

    Ona je rekla da je pokušaji Fejsbuka da postane i video platforma ne plaše. „Konkurenciju uvek treba shvatati ozbiljno, ali ne pobeđuje se plašljivim osvrtanjem oko sebe“.

    Vojcicki nije bila jedina koja je ikoristila podijum da napada Fejsbuk, koji je poslednjih meseci postao omiljena „vreća za udaranje“ industrije digitalnih medija.

    Pridružio se i Džona Pereti, saosnivač i izvršni direktor kompanije Bazfid, zaključivši da bi Fejsbuk trebalo da svoju praksu podele prihoda proširi i na vesti. „Fejsbuk ostvaruje većinu svojih prihoda na vestima, a upravo tu nisu delili prihode“, rekao je Pereti.

    Ova društvena mreža deli prihode od oglašavanja na „instant člancima“, ili video snimcima postavljenim na sajt, ali Pereti kaže da to nije dovoljno. „To su mesta sa mnogo manjom distribucijom, tako da je i prihoda puno manje“.

    Peretijev je savet za Fejsbuk ipak bio upravo suprotan onom koji je dala Vojcicki. Kako je rekao, ta društvena mreža zahteva legitimne vesti, jer će u suprotnom biti preplavljena lošim sadržajem.

    Fejsbuk je na konferenciji dobio priliku da se brani kada su šef Fejsbukovog „njuz fida“ Adam Moseri i menadžer za partnerstvo sa novinskim agencijama Kempbel Braun izneli tvrdnje da Fejsbuk pokušava da pomogne izdavačima na druge načine. Braun je tvrdio je da optužba da je Fejsbuk tabula raza za sve vrste sadržaja lažna, primetivši da ta kompanija nema problem da“naginje ka kvalitetnim vestima“ i „novinskim izdavačima kojima se veruje“ na uštrb klikbejta.

    Izvor: Gardijan, BIZLIfe

    Foto: Youtube screenshot

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE