Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    nove tehnologije, automobil

    Iznenađujući rezultati istraživanja: Kupce ne zanimaju nove tehnologije u automobilima

    Proizvođači automobila poslednjih godina mnogo ulažu u nove tehnologije u automobilima koja nema previše veze s vožnjom, trudeći se da u automobile ugradi što više funkcija, ekrana i tehnologija na kakve smo navikli u mobilnim telefonima.

    Mnoge primere onoga što bi se u budućnosti moglo naći u sve više automobila videli smo nedavno na najvećem svetskom sajmu elektronike CES u Las Vegasu. Ali, najnovija studija sada pokazuje da je interes kupaca za tim novim tehnologijama prilično suzdržan.

    Novine u tri smera

    Istraživanje američke marketinške i konsultantske kompanije AutoPacific sprovedeno u SAD proverilo je koliko su kupci zainteresovani za tri značajne tehnologije koje su dominirale na CES-u: dodatne ekrane za suvozača, spoljne ekrane na automobilu i mogućnost kupovine usluga, proizvoda, funkcija i nadogradnja vozila putem ekrana infotainment sistema, piše autostart24sata. 

    Pokazalo se da je tek petina od 11.700 ispitanih potencijalnih kupaca zainteresovana za te tehnologije. Najpopularnijom tehnologijom u ispitivanju pokazali su se ekrani za suvozače, ali tek je 21 odsto potencijalnih kupaca izjavilo da bi takav ekran želelo da ima u svom sledećem vozilu.

    Ova stavka, koja postaje sve češća na novim skupim premium vozilima, omogućava putniku gledanje medija, korišćenje navigacije i druge funkcije na ekranu koji je namenjen samo njima. Infotainment ekran za suvozača bio je najpopularniji među ispitanima koji nameravaju da kupe novi električni auto ili plug-in hibrid.

    Na drugom mestu je usluga, proizvoda, funkcija i nadogradnja vozila putem ekrana infotainment sistema. Samo 18 odsto ispitanih je reklo je da želi ovu funkciju u svom automobilu. Ipak, taj se broj povećao u odnosu na 2022. godinu, kada je samo 10 odsto kupaca bilo zainteresovano za ovu stavku. Među kupcima koji su bili zainteresovani za kupovinu direktno sa ekrana vozila, 60 odsto želelo je mogućnost kupovine novih ili poboljšanih stavki vozila, 56 odsto želelo je mogućnost prenosa plaćenog video sadržaja na svoj ekran, a 50 odsto želelo je mogućnost plaćanja proizvoda kao što su gorivo, naknada za parking ili hrana.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE