Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Iz kompanije Dorcel rekli su da „sexy lifestyle“ posebno dobro zvuči u Beogradu

    (NAPOMENA: Inspirisani najčitanijim medijima u Srbiji danas je na našem portalu „Žuti petak“. Naslovi – tabloidni, a vesti – normalne. Svrha – pa, zabavno je.)

    Povodom proslave dvanaeste godišnjice najprestižnijeg TV kanala za odrasle, Dorcel TV-a, sinoć je na splavu Sindikat održana VIP žurka koja je okupila vodeće kompanije iz sfere telekomunikacija iz celog regiona Telekom Srbija, Austria telekom, Telekom Hrvatske, BH Telekom, Mtel Montenegro, Mtel Bosnia, kao i mnoge druge.

    Tim povodom Dorcel kompanija je objavila da je početkom godine uspešno završena kupovina prestižnog kanala Playboy TV, čime je potvrdila i još više učvrstila svoju lidersku poziciju na tržištu sadržaja za odrasle. Playboy TV spada u 50 najpoznatijih svetskih brendova, dostupan u preko 180 zemalja kroz TV, štampane i digitalne medije. Poseduje mrežu od preko 18 miliona korisnika širom Evrope, a od sada ga karakteriše i potpuno nov i atraktivan sadržaj, prilagođen različitim ukusima.

    „Kada smo shvatili da se Playboy restrukturira i da traže partnera, došli smo do zaključka da je to idealna prilika da dobijemo širu medijsku pokrivenost, miks dve ekspertize u vođenju brendova koji su prepoznatljivi po sofisticiranom sadržaju za odrasle, a pre svega partnera koji poznaje tržište i zna da potrošaču ponudi više. Kada je reč o erotizmu, svako tržište je priča za sebe, jer svako ima različite istorije, kulture, tradicionalna nasleđa. Ono što je Balkan karakteristično jeste da je ovo tržište veoma open mind kada je reč o erotskim sadržajima, a „sexy lifestyle“ posebno dobro zvuči u Beogradu“, izjavio je tokom proslave Gregory Dorcel, CEO kompanije.

    Dorcel kompanija inače potiče iz Francuske, a u javnosti je poznata kao kompanija koja kreira visoko kvalitetnu zabavu za odrasle, koja je tokom godina poslovanja profilisala lojalne gledaoce širom sveta i stekla svetsku popularnost. Misija brenda je da pored vrhunske produkcije i glamuroznog dizajna, svojim gledaocima ponudi sadržaj koji će biti i jednako edukativan i koristan za javnost.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE