Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Italijanski modni gigant menja ime i ulazi u NOVI BIZNIS

    Italijanska Calzedonia Grupa, menja ime u Oniverse kako bi na taj način obeležili odmak od tradicionalnog fokusa na modu, objavila je kompanija.

    Strateški je to potez za grupaciju koju je 1986. osnovao Sandro Veronesi u Veroni, a najavio ga je njegov sin Matteo Veronesi, član uprave kompanije koja je prošle (2022.) godine ostvarila 3,047 milijardi evra prihoda, 21,6 odsto više nego prethodne godine.

    Kompanija je ove godine u avgustu od fonda Wise Equity kupila većinski udeo od 60 odsto brodogradilišta Cantiere del Pardo (“CdP”) specijalizovanog za proizvodnju jedriličarskih i motornih jahti. Ranije su iskoračili i u biznis sa vinima ulažući u brend Signorvino.

    Oniverse

    Sada po nazivu već bivša Calzedonia grupa, ističe italijanska novinarska kuća Il Sole 24 želi da zadrži autonomiju svakog brenda dok novim imenom grupacije žele da pokažu kako su sada osim donjeg rublja, kupaćih kostima, čarapa, helanki i venčanica zagazili u luksuznu brodogradnju te hranu i piće. Prodavnice modnih marki poznate i domaćim potrošačima poput same Calzedonije, Intimissimija, Tezenisa i drugih neće se menjati.

    Zašto Oniverse?

    Oniverse je pak odabrana kao reč koja simbolizuje svemir (Universe), ali zanimljivo je kako je njome osnivač Calzedonije u novo ime utkao svoje, odnosno ime svoje porodice. Onivesre je istovremeno anagram prezimena Veronesi.

     

    Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

     

    Објава коју дели Calzedonia Official (@calzedonia)

    „Želimo da se svaki proizvod ističe sam za sebe, dok ostaje deo Grupe. Oniverse definiše upravo to jedinstvo slobodnih entiteta: heterogena organizacija, svaki element sa svojom različitom strukturom, ali deo istog projekta“, istakao je Matteo Veronesi u saopštenju medijima.

    Kako piše Poslovni Dnevnik, Calzedonia u Hrvatskoj, poseduje proizvodne kompanije Ytres i Tubla koje se ubrajaju među deset najvećih proizvođača u domaćoj tekstilnoj industriji. Ytres je prošle godine (2022.) ostvario 106,7 miliona evra prohoda uz rast od 53,55 odsto, a Tubla 70 miliona evra uz rast od 32,41 odsto u odnosu na prethodnu godinu.

    Proizvođač automobila POVLAČI 2 miliona vozila: Regulator tvrdi da predstavljaju OPASNOST

    Izvor: BIZLife

    Foto: YT Screenshot

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE