Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Istraživanja iznedrila novu tezu: Što ste DUHOVITIJI veće su vam šanse da ranije UMRETE

    Priča o tome da su komičari zapravo najtužniji ljudi nije nova, naročito nakon smrti čuvenog glumca Robina Vilijamsa koji je zasmejavao ceo svet. Korak dalje otišao je jedan australijski Univerzitet koji je nakon istraživanja objavio da su vam, što ste duhovitiji, šanse da umrete ranije sve veće.

    Istraživanja su poredila komičare sa njihovim kolegama pozorišnim i televizijskim glumcima različitih žanrova i ustanovila da komičari imaju dva puta veće šanse da umru mlađi. Stand up komičari u proseku umiru dve i po do tri godine pre ljudi iz pozorišta i onih koji se bave dramom, a dve godine pre glumaca koji se bave komedijom.

    U istraživanju sprovedenom od strane Australijskog katoličkog univerziteta naveden je i projekat skale humora na kojoj je publika glasala ko je najbolji komičar. Što je komičar više rangiran veća je bila verovatnoća da će ranije umreti. Na svakih 10 bodova za sedam posto se povećavao rizik. Na primer, onaj koji je na 50. mestu imao je 70 posto veći rizik da umre ranije od onoga ko je na 150.

    Psiholozi navode da su mnogi komičari zapravo usamljeni izvođači koji često putuju po različitim gradovima držeći nastupe, zbog čega često ne uspevaju da imaju stabilnu vezu i odvojeni su od prijatelja. Oni takođe ističu da depresija kod ljudi koji se bave humorom nije novost već da su je, kao i druge psihičke probleme, imali Piter Selers, Ričard Prajor, Džim Keri, Montipajtonovci, a Čarlija Čaplina su opisivali kao najnesrećnije ljudsko biće

    Naučnici sa Oksforda su ustanovili da su komičari sposobni da zasmejavaju zbog neobične strukture ličnosti, sa crtama asocijalnosti i depresivnosti, i da možda postoji veza između kreativnosti i psihičke nestabilnosti. Sklonost psihozi takođe vodi urušavanju ličnosti i ranijoj smrti.

    [preporucene_vesti ids=“263412, 98481, 91751″]

    Izvor: BIZLife

    Foto: Beta AP

    Piše: D.G.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE