Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Inovativni LG uređaji na sajmu u Madridu

    Kompanija LG Electronics (LG) predstavila je LG Home koncept na ovogodišnjem „InnoFest Europe“ sajmu u Madridu. LG je prvi put u tom regionu prikazao svoj portfolio rešenja za životni prostor.

    Na ovogodišnjem sajmu, LG je konceptom LG Home demonstrirao premium karakteristike kućnih uređaja, pokazujući njihovu inteligenciju i povezanost u realnim situacijama.

    Kompanija je opremila prostranu kuću u naselju La Moraleha, čime je posetiocima pružena prilika da u praksi iskuse niz vrhunskih rešenja. Premeštanjem programa iz izložbenog prostora u njegovo prirodno okruženje, LG je prisutnima omogućio izvanredno iskustvo, istovremeno ističući karakteristike i funkcionalnosti zbog kojih je kompanija prepoznata kao inovator životnog stila potrošača.

    U središtu premium segmenta kućnih uređaja kompanije LG bili su vodeći uređaji iz SIGNATURE i Objet kolekcija sa LG ThinQ platformom u srži rešenja integrisanog životnog prostora. Podeljen na tri sprata, LG Home bio je opremljen najsavremenijim modelima iz ovih linija, koji se koriste u različitim svakodnevnim situacijama.

    Dok su šetali kroz dnevnu sobu, vešernicu i kuhinju, posetioci su bili u prilici da vide kako LG-jev fokus na suptilan i elegantan dizajn omogućava njegovim proizvodima da budu u harmoniji sa dekorom i arhitekturom svakog prostora.

    Sofisticirani i dizajnirani sa kvalitetnim materijalima, LG uređaji ponudili su stilsko poboljšanje koje će ljubitelji dizajna obožavati. Drugi sprat dodatno je naglasio pažnju kompanije na estetiku sa LG SIGNATURE i LG Objet uređajima koji bez muke spajaju funkcionalnost i luksuz kako bi pružili viši životni standard. Izložbeni prostor u podrumu fokusirao se na naprednu LG AI tehnologiju sa LG ThinQ inteligencijom koja olakšava besprekorno, potpuno integrisano i personalizovano korisničko iskustvo.

    Takođe, InnoFest Europe 2019 bio je prisutan i na stadionu Atletiko Madrida, Wanda Metropolitano, na utakmici španskog prvenstva. Sa više od 1.000 LG proizvoda, od TV-a, OLED-a do LED signalizacije, instaliranih na stadionu, posetioci su mogli da proprate sva uzbudljiva dešavanja tokom utakmice. To je omogućilo značajno iskustvo gledanja prisutnima na stadionu jer su bila naglašena LG-jeva digital signage rešenja sa 360 LED ekrana koji okružuju tribine, prvom u Španiji i jedinstvenom u Evropi.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE