Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Influenserka Iva Jeremić o potrošačkim navikama tokom Black Friday popusta i praznika

    Tokom promotivnih perioda poput Black Friday i prazničnih rasprodaja, potrošači se sve više oslanjaju na influensere kao pouzdane vodiče u donošenju odluka o kupovini.

    Međutim, zadatak influensera nije samo promocija, već i inspiracija za odgovorne e-Commerce kupovine koje donose najveću vrednost potrošačima. Na koji način brendovi koristeći influerski marketing za autentične preporuke, pozitivne recenzije i direktan uticaj na platformama mogu uticati na odluke potrošača? Razgovaramo sa influenserkom Ivom Jeremić.

    • Kako se strategija komunikacije s pratiocima digitalnim kanalima menja tokom promocija, kao što su Black Friday i prazničnih rasprodaja?

    Tokom promotivnih perioda kao što su Black Friday i praznične rasprodaje, trudim se da dodatno pojačam komunikaciju s pratiocima kroz više storija i objava s korisnim savetima i informacijama o najpovoljnijim ponudama. Fokusiram se na iskrene preporuke, birajući one proizvode i brendove koje bih i sama kupila. Takođe, volim da kreiram sadržaj koji inspiriše i pomaže mojim pratiocima da pametno iskoriste popuste.

    • Da li se kupovne navike potrošača menjaju u novembru kako se približavamo sezoni popusta?

    Apsolutno! Primetno je da mnogi potrošači tada prave listu želja i strpljivo čekaju velike popuste, pogotovo za skuplje proizvode. Ljudi postaju svesniji mogućnosti uštede, i moj zadatak kao influensera je da im pružim korisne informacije i pomognem im da dobiju najviše za svoj novac.

    • Da li influenser uliva poverenje potrošaču kada promoviše e-Commerce prodaju nekog brenda?

    Mislim da je poverenje ključ svakog uspešnog odnosa između influensera i publike. Kada autentično i otvoreno predstavim brendove s kojima sarađujem, i kad iskreno preporučujem proizvode koje zaista koristim, pratioci mogu osetiti da je moj sadržaj autentičan. Upravo to poverenje čini da se osećaju sigurnije pri donošenju odluka o kupovini putem eCommerce platformi.

    Kompletan intervju pročitajte na našem portalu WEBMIND na OVOM LINKU.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

     

    Izvor: WebMind

    Foto: Privatna arhiva

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE