Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Foreo

    Kako je INFLACIJA uticala na industriju čiji smo svi korisnici – industriju lepote

    Inflacija utiče na industriju lepote zbog rastućih troškova života. FOREO je za to vreme ispred trendova.

    Uticaj Coronavirusa na većinu kompanija dostigao je najniži nivo još od izbijanja pandemije 2020. godine. Baš kada su i mala i velika preduzeća počela da se oporavljaju od uticaja globalnog virusa, nova globalna kriza je pogodila industriju: inflacija. Uzrokujući rastuće troškove u celom lancu snabdevanja – od transporta robe do nabavke sirovina – brendovi su posebno teško pogođeni dugotrajnim efektima globalne pandemije. Ipak, pitanje je u kojoj meri trenutna kriza utiče na industriju lepote?

    Foreo

    Foreo (Promo)

    Industrija lepote se bez preteranog napora nosi sa opadajućom potražnjom potrošača umornih od inflacije. Potrošači su i dalje voljni da ulažu u svoj lični izgled, a kozmetičke kompanije su prijavile značajan rast prodaje, dok se druge industrije bore sa kontinuiranim padom koji je prethodio pandemiji COVID19. FOREO, lider u kozmetičkoj tehnologiji, zabeležio je značajan porast prodaje tokom pandemije, koji je u skladu sa standardom industrije lepote da se suprotstavi ekonomskim izazovima.

    „Kao i mnogi kozmetički brendovi, tokom pandemije smo doživeli značajan rast u onlajn prodaji, kako putem naše web stranice, tako i putem web sajtova naših partnera. Trenutno uviđamo prodaju koja prkosi nekim od trendova inflacije, i verujemo da mnogi potrošači sada razmatraju ulaganje u kozmetičke uređaje radi smanjenja troškova uobičajenog mesečnog budžeta namenjenom nezi lepote. Cena uređaja se može izjednačiti sa možda dva tretmana, a kako kućni budžeti postaju sve manji, naši uređaji mogu dovesti do ukupnog smanjenja troškova bez uštede na sopstvenoj nezi.“ Vladimir Cuturilo, FOREO General Manager Eastern Europe.

    Istorijski gledano, kategorija nege lepote je prkosila zakonima recesije, pokazujući značajno povećanje prodaje zbog „indeksa karmina“, fenomena koji je ilustrovao industriju lepote tokom lošeg ekonomskog stanja, i dokazao da je industrija lepote imuna na domaće i globalne ekonomske probleme. Od tada su sprovedene studije o psihologiji koja stoji iza efekta karmina, koje dokazuju da kada se primenjuju na sve kozmetičke proizvode, a ne samo na karmin, „znakovi recesije kontinuirano povećavaju želju žena da kupuju kozmetičke proizvode“, uključujući sve kategorije lepote. Potrošači imaju tendenciju da preusmere potrošnju sa drugih proizvoda kao što su elektronika ili kućni aparati na proizvode koji doprinose lepoti. Ovo se takođe odnosi I na industriju nege kože, jer su istraživanja pokazala da su proizvodi koje su žene kupovale u bilo kojoj kategoriji koja je „pojačala njihovu privlačnost ka muškarcima“.

    : Boosting Beauty in an Economic Decline: Mating, Spending, and the Lipstick Effect

    : Boosting Beauty in an Economic Decline: Mating, Spending, and the Lipstick Effect

    Većina potrošača ne može da živi bez kozmetičkih proizvoda, jer se ne osećaju dovoljno dobro kada se ne “srede”. Pored toga, u vremenima ekonomske krize, ljudi koji traže posao obično žele da izgledaju reprezentativno i odišu samopouzdanjem kroz svoj estetski izraz. Međutim, tokom pandemije Covid-a primećene su promene u kategorijama lepote koje su zabeležile porast, a odnose se na negu kože, tela i kose, koje su vodile u prodaji sa povećanjem od 6% u kategorijama lica. Proizvodi za samostalnu negu kod kuće, kao što je FOREO-ov najprodavaniji pametni LED uređaj UFO 2, ne samo da su zabeležili porast u prodaji tokom pandemije zbog nege kod kuće, već su zabeležili rast kroz organski sadržaj na društvenim mrežama, koji je postao viralan na popularnoj rastućoj platformi. TikTok. Određene kategorije nege lepote su svetionik u ovoj mračnoj ekonomskoj klimi i iznova dokazuju da mogu da izdrže ekonomsku krizu.

    Trendovi ukazuju na to da bi nega kože mogla da bude sledeća finansijski održiva investicija, čak i posmatrano izvan okvira industrije o nezi lepote. Kozmetičke kompanije ulažu u ovu kategoriju, jer se smatra da su ostvarile prihod od 136 milijardi dolara u 2021. godini. Proizvodi za negu kože su povoljan način da doživite salonski ugođaj u udobnosti svoga doma, poboljšavajući time mentalno zdravlje i blagostanje, umesto da sebi ugađate kroz skupe spa tretmane, odmore ili salonske tretmane kože koji mogu da imaju vrtoglave cene. FOREO su lideri u ovoj industriji i daleko ispred svog vremena, nudeći klinički podržane uređaje koji obezbeđuju tretmane poput salona, ne samo u udobnosti vašeg doma, već i po nižoj ceni. FOREO proizvodi nisu novina na tržištu, I postoje već deceniju, zahvaljujući svojim čuvenim uređajima koji su vođeni rezultatima i jednostavni za korišćenje.

    Dok su neke kompanije oprezne u vezi sa stanjem u privredi i rastućim cenama robe, izgleda da će lepota nastaviti svoju istoriju suočena sa recesijom. Tamo gde tradicionalne kozmetičke kompanije sada ulažu u kategoriju nege kože kako bi išle u korak sa pokretnim trendovima, FOREO nastavlja da posluje na svojoj liderskoj poziciji ispred industrije nudeći rešenja za potrošače lepote koji žele da održe dobrobit i zdravlje kože uprkos inflaciji.

    Foreo

    Foreo (Promo)

    Aktuelni FOREO uređaji za negu kože dostupni su za kupovinu na foreo.com, kao i na ananas.rs, bazzar.rs i u Lilly prodavnicama, uključujući njihove kolekcije hero proizvoda BEAR™, UFO™ 2 i LUNA™ 3.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE