Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Vladimir Marinković, hotel „Indigo“: „Drugačiji smo jer je naša poruka drugačija“

    „Tim hotela se trudi da svojim gostima priušti nezaboravne trenutke koje će kao najlepši album uspomena poneti iz ’Indiga’ i Beograda”, počinje razgovor za BIZLife Vladimir Marinković, direktor hotela „Indigo”.

    • Koje su još prednosti hotela koji su pozicionirani u samom centru prestonice?

    Idealni izbor svakog gosta je odlična lokacija hotela. Kada je hotel smešten u samom centru grada i u epicentru svih zbivanja, kao što je slučaj sa hotelom „Indigo”, gost može reći da je napravio pravi izbor. Sve tačke njegovog interesovanja udaljene su najviše 15 minuta lagane šetnje. Od istorijskih i kulturnih znamenitosti do dnevnih zanimljivosti, događaja, šopinga i zabave. Dobra pozicija hotela pruža najoptimalnije i najefektnije planiranje vremena za dnevne aktivnosti. Klijentela hotela „Indigo” su inostrani gosti, a svaki stranac prilikom putovanja u neku prelepu prestonicu, kakav je i naš Beograd, želi da odsedne u samom srcu grada, a to su upravo Knez Mihailova i Čika Ljubina ulica.

    indigo

    • Butik hotel „Indigo” je brend koji je rasprostranjen širom sveta i oslikava lokalnu tradiciju i kulturu jedne zemlje. Iz kojih država dolaze vaši gosti i koliko se interesuju za našu istoriju?

    Naš cilj je da svaki gost već na prvi pogled oseti povezanost sa hotelom. Šarm koncepta se oseti već u atrijumu, na terasi i u restoranu. Sobe su posebno dizajnersko dostignuće i svaka priča je deo naše bogate istorije. Imamo taj jedinstven izraz i gosti ga prihvataju sa velikom blagonaklonošću i radoznalošću da saznaju što više o istoriji grada i Srbije.

    Do sada smo imali goste sa svih svetskih meridijana, ali najviše nam dolaze gosti iz SAD, Velike Britanije, UAE i Rusije. Svet u malom.

    Krilatica koja prati hotele „Indigo” glasi: „Welcome in our neighbourhood”, što znači da naši gosti mogu da osete duh našeg grada i zemlje, upoznaju se i komuniciraju sa našim zaposlenima, koji su uvek nasmejani i spremni da boravak učine nezaboravnim.

    indigo

    • Koliki su vaši smeštajni kapaciteti i kakve sadržaje nudite gostima?

    Hotel „Indigo” u Beogradu luksuzan je butik hotel. Ukupno broji 45 soba i jedan apartman. Gostima je na raspolaganju i jedna sala za sastanke, koja može da primi do 30 učesnika. Biser hotela je, svakako, restoran – dostupan gostima hotela, ali i svim Beograđanima i posetiocima grada. Po svemu poseban, restoran „Cveće zla” je odavno prepoznat kao mesto dobrih vibracija, jedinstvene atmosfere i vrhunske hrane. Krasi ga autentičan meni i specifičan ambijent, koji se savršeno uklopio u „Indigo” priču. Svi se radujemo proleću i toplijem vremenu, jer će tada biti otvorena i naša prelepa bašta, u kojoj će svi gosti i Beograđani moći da uživaju u sjajnom doručku u srcu grada, ručku, večeri, koktelu i sličnim događajima.

    • Po čemu se hotel „Indigo” izdvaja od konkurencije?

    Drugačiji smo jer je naša poruka drugačija. Hotel „Indigo” nije samo soba okupana suncem, udoban krevet ili kvalitetan ručak. To je svojevrsna filozofija povezanosti sa gostima. „Indigo” je najlepša razglednica sa putovanja. Može se reći da svaki savremen i luksuzan hotel ima udoban krevet i jastuk, odličnu hranu u restoranu, kvalitetnu kozmetiku i lep dizajn.

    indigo

    Od momenta kada uđu u naš čarobni atrijum, oni osete da je ceo tim hotela posvećen njima i uzvraćaju uvek iskrenom pripadnošću. Ono što pravi razliku jeste pristup prema gostima, osmeh i pozitivna energija, koja se oseća svuda u „Indigu” – to nas čini drugačijim i posebnim.

    • Butik hotel „Indigo” je prepoznatljiv po dizajnu i muralima koji krase njegove zidove. Kako biste opisali vaš dekorativni pristup, ali i koncept samog hotela?

    U svetu ne postoje dva ista, kao ni slična hotela „Indigo”. Svaki hotel je individualan i autentičan i predstavlja odraz okruženja i grada u kojem se i nalazi. Ono što odlikuje „Indigo” kao brend jeste kreativnost, radoznalost, toplina i privlačnost. Hotel „Indigo” u Beogradu je jedinstven objekat u našem glavnom gradu, koncipiran i uređen tako da oslikava lokalnu tradiciju i kulturu; ukratko: „Indigo” je brend višeg ranga koji je fokusiran na kreiranje i stvaranje jedinstvenog lokalnog iskustva.

    Volimo da kažemo da je hotel, u stvari, novi komšija u gradu, neraskidivo vezan sa komšilukom, i njegovo najlepše ogledalo.

    Arhitektonski tim naše kompanije Delta Real Estate uložio je mnogo truda da ovaj objekat bude po svemu jedinstven. Od konceptualnog rešenja dizajna soba, koje oslikavaju dve potpuno različite istorijske epohe, do odabira spoljnih i unutrašnjih dekorativnih elemenata. Ponosni smo na Artezove murale, koji šalju najlepšu poruku slobode, sreće i ljudske povezanosti.

    • Kakve planove imate za naredni period kada je reč o poslovanju hotela „Indigo”?

    Dve velike novine u našem hotelu jesu nova konferencijska sala i saradnja sa čuvenim restoranskim brendom „Cveće zla”. Konferencijska sala je na raspolaganju svim korporativnim klijentima za održavanje raznih vrsta sastanaka. Opremljena je savremenim tehnološkim rešenjima i nameštajem koji će klijentima pružiti maksimalnu udobnost. Sa druge strane, kompanija Delta Holding je prva u regionu koja je vizionarskim pristupom u svoj hotel uvela restoranski brend „Cveće zla”, koji je nadaleko popularan i prepoznat po izvrsnoj hrani i fantastičnoj usluzi. Plan nam je da privučemo nove korporativne klijente iz Beograda i regiona, koji će, koristeći naše usluge, uvek želeti da se vrate kod nas

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE