Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Da li je ovo NAJBIZARNIJI razlog zbog kog je neko kupio akcije kompanije?

    Zagriženi ljubitelj serijala F-Zero iz Japana potrošio je nešto više od 40.000 dolara na deonice kompanije Nintendo kako bi mogao direktno da ih upita “Zašto nema nastavka moje omiljene igre već toliko godina?”. Ne brinite, ni mi nismo odmah poverovali u priču, ali kako prenosi Yahoo News, sve je istina.

    Šta je F-Zero

    Za one koji ne znaju, F-Zero je serijal futurističkih trkačkih video igara koje su se prvi put pojavile na Super Famicom konzoli 1990. godine, a potom i na SNES konzoli 1991. godine.

    Od samog starta ovaj naslov zaslužio je reputaciju kao jedan od najbržih trkačkih igara, što je tradicija koja se nastavila godinama nakon prve video igre. Od tada pa do danas izdato je nekoliko nastavaka. Ali, nakon 2004. godine ništa, tišina tokom čitavih 18 godina. Pa ko bi to izdržao.

    F-Zero igrica (YouTube)

    Gejmerska je tuga pregolema

    Sigurno vam se desilo da ste obožavali neki film televizijsku seriju ili video igru i željno iščekivali nastavak, samo da biste na kraju saznali kako nastavka biti neće. Malo ste se iznervirali, možda osetili tračak tuge, ali bi tu obično bio kraj i vaš život bi krenuo dalje dok biste vi pronašli novu zabavu. Ne i ovaj čovek.

    One je potrošio čitavih 5,6 miliona jena (nešto više od 40.000 dolara) kako bi kupio 100 deonica kompanije Nintendo i došao u situaciju da može direktno da pita Šuntara Furukavu, predsednika Nintenda, šta se dešava i zbog čega nema nastavaka F-Zero. Ovo se dogovorilo tokom nedavnog godišnjeg sastanka deoničara kompanije Nintendo.

    Akcije(Pixabay)

    Ova osoba ostala je anonimna, ali njen nadimak na društvenoj mreži Twitter je Momiji. Prema njegovim rečima “Igrao sam Nintendo video igre od malih nogu, a najviše volim F-Zero“. Što se tiče odgovora, Furukava je rekao kako “Je teško razvijati rimejkove i nastavke za sve video igre koje bi ljubitelji želeli da zaigraju, ali smo veoma zahvalni na očekivanjima koje poklonici naše kompanije imaju od nas”. Više sreće drugi put, Momiji.

    Izvor: BIZLife

    Foto: YT Scrn/Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE