Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    MK group Aleksandra Stojanović

    Idealna kombinacija real estatea i turizma

    Kompanija MK Group prisutna je 12 godina u oblasti turizma, gde je do 2022. godine uložila više od 500 miliona evra i time pokazala da je vidi kao strateški važnu. Priču razrađuje Aleksandra Stojanović, direktor korporativnih poslova kompanije MK Group.

    Aleksandra Stojanović, direktor korporativnih poslova, MK Group

    • Kako komentarišete preusmerenje kompanije na ovu, novu oblast poslovanja?

    Nisam sigurna da možemo reći da je reč o preusmerenju, pre bih to nazvala logičnim sledom i daljim razvojem poslovanja našeg sistema. Ako pogledate projekte na kojima je kompanija MK Group radila samo u protekle dve godine, primetićete da nije reč o klasičnim nekretninama. Reč je o novom konceptu koji se nudi na ovom tržištu, odnosno na kombinaciji turizma i real estate segmenta. Iskoristili smo decenijsko znanje koje posedujemo u turizmu i odlučili da ga primenimo u kreiranju novih luksuznih kompleksa.

    Naime, naši real estate projekti – kao što je „Woodside” (29.000 kvadratnih metara), na Kopaoniku, ili „Petram” (83.000 kvadratnih metara), u Savurdiji – nude vlasnicima ne samo kupovinu apartmanskih jedinica već i jedan poseban životni stil i širok dijapazon usluga, kao i komfor i luksuz na destinacijama za odmor.

    • Svedoci smo velikog razvoja novih hibridnih modela turizma u poslednjoj deceniji. Šta biste mogli reći o njima?

    Potpuno prirodno, od pojave turizma modeli se menjaju i prate potrebe čoveka. Ako pogledamo u blisku prošlost, primećujemo pojave modela kakav je, recimo, glamping, kombinacija glamuroznog i luksuznog smeštaja i kampovanja, ili workation, koji je u poslednjim godinama pandemije i hibridnog rada naročito postao popularan, a koji je kombinacija rada sa neke turističke destinacije (work i vacation).

    Slično tome, takozvani real estate tourism, odnosno kombinacija nekretnina i turizma, pojavio se kao koncept u bliskoj prošlosti, najpre u Severnoj Americi, ali je već uveliko prisutan i u Evropi. Donošenje upravo takvih novina kod nas jedna je od trenutnih orijentacija kompanije MK Group kada je reč o real estateu.

    • Kako je tekao razvoj ove oblasti u vašoj kompaniji?

    Sve je krenulo od Kopaonika, kada je kompanija kupovinom hotela „Grand” ušla u oblast turizma i hotelijerstva, a danas naš portfolio obuhvata 15 hotela u Srbiji, Sloveniji, Hrvatskoj i Crnoj Gori, Aerodrom Portorož i golf teren u Istri.

    spavaća soba

    spavaća soba

    Kao nastavak na razvoj destinacija koje je kompanija MK Group stvarala, počeli smo sa razvojem real estate projekata koji ne samo da podižu standarde klasičnog vlasništva i boravka u apartmanu već predstavljaju i svojevrsnu investiciju za vlasnike, omogućavaju dalje rentiranje apartmana u okviru naših apartmanskih hotela i povrat na uložena sredstva. Time ne samo da se obezbeđuje luksuzni dom na planini ili primorju već i postavka poslovnog modela za vlasnike.

    • Poslednji u nizu vaših projekata jeste „Grand Residences”, koji je otvorio vrata vlasnicima u novembru ove godine. Šta čini posebnim ovaj projekat?

    Potpuni redizajn hotela „Grand”, koji je završen prošle godine, napravio je odličan početak za naredni investicioni ciklus, koji smo upravo okončali. Iz ugla razvoja i kao neko ko je rukovodio projektom „Grand Residences”, sa sigurnošću tvrdim je ovo objekat koji daje odgovor na zahteve savremenog turiste i pruža „dom van doma” na najlepšoj srpskoj planini.

    teretana

    teretana

    Ovaj rezidencijalni blok sa 40 apartmana, vredan više od 15 miliona evra, sofisticiranim dizajnom, vrhunskom uslugom i dodatnim sadržajima u vidu jedinstvene skijašnice i direktnim izlaskom na stazu, bazenom dužine 18 metara, spa i velnes centrom, a la cart restoranom – postavljen je u sam vrh planinskog luksuza. Na ovom mestu će vlasnici u jednom objektu zatvorenog tipa imati najveću privatnost, potpunu opremljenost svojih apartmana i pogled na planinske vrhove, ali i besprekornu uslugu, koja se oslanja na hotel „Grand Kopaonik”. Šta više može da poželi jedan sofisticirani skijaš!

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE