Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Hörmann odlikuje kvalitet proizvoda, profesionalni pristup i briga o kupcima

    Rast prodaje u protekloj godini, a i prethodnih godina, pokazatelj je toga da je Hörmann na pravom putu. U toj kompaniji ističu da ih konstantno usavršavanje, praćeno željom i motivacijom za napretkom, održava na tom koloseku.

    Oni smatraju da uspešan nastup na tržištima nije moguć bez razumevanja kupaca, poznavanja njihovih potreba, navika, kao i ponašanja u kupovini.

    O tome kakva je bila poslovna 2023. godina, ali i kakvi su planovi i očekivanja u idućoj godini, u zajedničkom intervjuu za BIZLife govore: Miroslav Ristić, rukovodilac prodaje, Mirjana Gavrić, marketing menadžer, i Aleksandar Milićević, šef servisne službe u kompanijHörmann.

    Miroslav Ristić

    • Koje ste najveće izazove u prodaji doživeli u poslednje vreme i kako ste ih prevazišli?

    Miroslav Ristić: Razvojem projektne prodaje i učešćem u izgradnji logističkih centara i industrijskih objekata širom Srbije deklarisani smo kao pouzdan partner. Poverenje investitora i građevinskih firmi na tržištu zaslužili smo profesionalnim, temeljnim, predanim i timskim radom.

    • Kako Hörmann razvija i održava dugoročne odnose sa svojim klijentima?

    Mirjana GavrićVerujem da poverenje naših kupaca stičemo, pre svega, kvalitetom proizvoda, zatim profesionalnim pristupom i voljom da njihove želje razumemo, a zatim i da ponudimo rešenje na obostrano zadovoljstvo. Briga o našim kupcima nam je veoma važna, kao i osluškivanje njihovih potreba, kako bismo na njih mogli da odgovorimo na najbolji način. Naši kupci znaju da, kada kupuju Hörmann – dobijaju proizvod koji im pruža sigurnost, koji je otporan i ima dug vek trajanja, imaju uvek dostupne servis i održavanje, kao i niz pogodnosti koje idu u skladu sa modernizacijom i napretkom tehnologije.

    KAKO BISMO ZADRŽALI DOBAR GLAS, NASTOJIMO DA SE STALNO USAVRŠAVAMO I PRATIMO RAZVOJ TEHNOLOGIJE

    • Kako Hörmann Srbija osigurava visok kvalitet servisa i podrške za svoje proizvode?

    Aleksandar Milićević: Pre svega, konstantnim praćenjem servisnih intervencija i stanja na terenu, kao i dobrom komunikacijom sa našim kupcima i poverenjem, koje smo stekli kroz rad proteklih preko 20 godina na tržištu Srbije.

    • Kako Hörmann Srbija inovira u svojim prodajnim procesima da bi ostao konkurentan na tržištu?

    Miroslav Ristić: Na tržištu na kome poslujemo postoji široka ponuda proizvoda – od domaćih proizvođača do italijanskih, grčkih, turskih i kineskih. Osluškujući tržište, prepoznali smo potrebu da nemački proizvod ponudimo kao optimalan, sa prihvatljivom cenom. Prilagođavanje nam donosi stabilan rast.

    Mirjana Gavrić

    • Kako se marketinške strategije Hörmanna prilagođavaju trendovima na tržištu u Srbiji?

    Mirjana Gavrić: Mnoge industrije i mnoga tržišta evaluirali su poslednjih godina i morali smo se prilagoditi novoj normi. Bez obzira na globalnu krizu, svi znaju da se u marketingu stvari menjaju velikom brzinom. Uspešan nastup na tržištima nije moguć bez razumevanja kupaca, poznavanja njihovih potreba, navika, kao i ponašanja u kupovini.

    • Kako se servis Hörmanna prilagođava specifičnim potrebama i zahtevima kupaca?

    Aleksandar Milićević: Gledamo da svakom kupcu pristupimo individualno i u skladu sa njegovim potrebama. Kada je reč o posebnim zahtevima kupaca, imamo tu mogućnost da „iskočimo” malo iz standarda, trudeći se da odgovorimo na svaki od njih, a da pri tome ne ugrozimo kvalitet i funkcionalnost proizvoda.

    • Kako digitalni marketing doprinosi ostvarivanju poslovnih ciljeva Hörmanna?

    Mirjana GavrićDanas, u eri tehnologije, koja se neverovatnom brzinom razvija, digitalni marketing je neizostavni, možemo reći i vodeći vid komunikacije između kompanije i korisnika njenih proizvoda i usluga. Za razliku od tradicionalnog marketinga, gde nismo u mogućnosti da komuniciramo sa svima koji bi to želeli, digitalni marketing omogućava komunikaciju bez obzira na to gde se kupac nalazi. On nam omogućava ne samo da stičemo poverenje svojih kupaca već i da to poverenje zadržimo. Komunikacija sa zadovoljnom, pa čak i sa nezadovoljnom publikom – osnova je poverenja.

    Aleksandar Milićević

    • Kakvi su planovi za dalje unapređenje servisnih usluga u Hörmannu u 2024. godini?

    Aleksandar Milićević: Kako bismo zadržali dobar glas, nastojimo da se stalno usavršavamo i pratimo razvoj tehnologije, koji nam omogućava da lakše i brže obavimo posao. Na tržištu je sve manje stručnih pojedinaca koji mogu odgovoriti na visoke standarde, kojih se pridržavamo i u našoj kompaniji, te naš tim pažljivo razvijamo i trudimo se da se konstantno unapređujemo.

    • Koji su vaši ključni ciljevi i strategije za rast prodaje u 2024. godini?

    Miroslav Ristić: Rast prodaje u protekloj godini, a i prethodnih godina, uverava nas u to da smo na pravom putu. Konstantno usavršavanje praćeno željom i motivacijom za napretkom održava nas na tom koloseku. Ime jedne kompanije ne garantuje uspeh, već predan rad i kvalitet zaposlenih koji u njoj rade. Održavanje i motivacija postojećeg kadra uz jačanje novim kadrovima stabilizuju kompaniju i omogućavaju joj da dosegne nove visine, kojima težimo u novoj, 2024. godini.


    POVERENJE INVESTITORA I GRAĐEVINSKIH FIRMI NA TRŽIŠTU ZASLUŽILI SMO PROFESIONALNIM I PREDANIM RADOM


     

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE