HONOR udružio snage sa bivšim ragbi igračem i oporavljenim kvadriplegičarem Edom Džeksonom u #DaretoExplore kampanji
Globalni tehnološki brend HONOR predstavio je svoju #DaretoExplore kampanju uputivši poziv mladim avanturistima da efikasno treniraju i žestoko sanjaju svoje nove avanture
Započevši kampanju, HONOR se udružio da Edom Džeksonom, bivšim profesionalnim igračem ragbija i oporavljenim kvadriplegičarem, koji planinari ne bi li sakupio novac u dobrotvorne svrhe nakon nesreće u kojoj je ostao paralizovan od vrata nadole pre tri godine.
Kako mu avantura nije strana, Ed koristi HONOR GS Pro pametni sat kako bi se što uspešnije pripremio za iscrpljujučće staze, uključujući i nedavni uspon do vrha Gran Paradizo u Italiji. HONOR GS Pro omogućuje Edu da ide dalje i da još žustrije istražuje divlje predele. Zbog svog invaliditeta, Ed koristi 50 posto više energije u poređenju sa ostalim sportistima. Nosiva tehnologija HONOR GS Pro pametnog sata i parameti za praćenje zdravstvenih funkcija krucijalni su i omogućuju Edu da efektnije prati otkucaje srca, kalorijski deficit i kvalitet sna.
O HONOR-u
HONOR je vodeći tehnološki brend za mlade širom sveta, nastao u doba razvoja mobilnog interneta i oblikovan revolucionarnim tehnologijama nastalim iz nepokolebljivog fokusa kompanije na ulaganje u istraživanje i razvoj. Koristeći sve mogućnosti u eri 5G i veštačke inteligencije, HONOR teži da stvori inteligentni novi svet za mlade razvojem pametnog ekosistema življenja koji će inspirisati kulturu mladih. HONOR će nastaviti da se izdvaja pronalaženjem zabave u inovacijama, tech chic lifestyle proizvodima i konstantno rastućom zajednicom svojih korisnika. Za više informacija, posetite sajt.
Izvor: BIZLife
Foto: Promo