Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Hisense Gorenje smanjuje broj radnika za 1.000, manje zaposlenih i u Valjevu

    Kompanija Hisense Gorenje objavila je da je primorana da za 1.000 smanji broj zaposlenih zbog pada porodžbina. Smanjenje broja radnika odnosiće se i na fabriku u Valjevu.

    Nakon pojave globalne pandemije virusa COVID-19 porudžbine u svim fabrikama Hisense Gorenje u Sloveniji, Srbiji i Češkoj su smanjene, u martu za trećinu, a u aprilu za skoro dve trećine. Za maj i jun, porudžbine su manje za oko 25 odsto u poređenju sa istim periodom prošle godine. 

    Imajući u vidu ove razloge, Hisense Gorenje Europe prinuđen je da započne proces raskidanja radnih ugovora za oko 1.000 zaposlenih širom Evrope, jer se usled smanjenja broja porudžbina smanjuje i potreba za radnicima u proizvodnji i povezanim organizacionim jedinicama, navodi se u saopštenju kompanije. 

    U fabrici Gorenja u Valjevu ove mere obuhvatiće samo manji broj radnika zaposlenih na određeno vreme kojima ugovori ističu u narednom periodu i neće biti obnovljeni u ovom trenutku. 

    U smanjivanju broja zaposlenih, sve kompanije članice Hisense Gorenje Europe grupacije će težiti da svedu broj tehnoloških viškova na najmanju moguću meru, korišćenjem „mekih“ metoda za smanjenje broja zaposlenih, uključujući prodaju kompanija koje se bave sporednim delatnostima što je i ranije definisano kao strateško opredeljenje, dobrovoljne odlaske, penzionisanje itd. 

    Hisense Gorenje će se, imajući u vidu efekte pandemije, još više fokusirati na povećanje prodaje, pre svega internet prodaju i druge operativne izmene kako bi se osigurala dugoročna održivost poslovanja tokom očekivane globalne recesije, koja će nastupiti nakon pandemije koronavirusa.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Hisense Gorenje

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE