Gradonačelnik Rovinja priznao: Preterali smo s cenama
Ovih dana su se u Rovinj uputile ekipe tri nacionalne televizije. U najposećenijoj istarskoj destinaciji, šampionu turizma, novinari su pokušali da saznaju kakva će biti ovogodišnja sezona.
U ovo vreme već bi trebalo da bude vrhunac sezone kojeg još nema pa svi nekako čekaju kada će se dogoditi „bum“.
Televizije su u nekoliko minuta htele ispričati svoju priču kroz nekoliko stereotipnih izjava pa je srž problema izostala.
A činjenica je da su ugostitelji i trgovci nezadovoljni, da su i u julu mnogi apartmani prazni, što je i logično jer se štancaju i štancaju.
Užarile su se i društvene mreže. U zavisnosti od koga stižu komentari, navodi se da je Rovinj svetski brend pa ga ne može svako priuštiti, do jadanja da su cene usluga morale porasti jer su čistačice postale preskupe.
Reagovao je i gradonačelnik Marko Paliaga. Kao unverzitetski profesor koji je doktorirao na brendiranju gradova u izjavi za Glas Istre bio je brutalno iskren. Javno je priznao da su cene ovog leta preterane, posebno u Rovinju.
Izvor: Seebiz
Foto: Pixabay