Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Grad se menja onako kako se menjaju i ljudi koji žive u njemu“

    Angelina Nekić, CEO, Delta Real Estate

    • Na koja tri mesta biste odveli stranca kome želite da najbolje dočarate duh Beograda?

    Tri mesta nisu dovoljna da se upozna naš glavni grad. Ja već imam više puta isprobanu rutu, koju ponekad malo modifikujem, u skladu sa tim koliko poznajem posetioca i koliko vremena imamo na raspolaganju.

    Jedna od najlepših je vikend-tura koja počinje na Kalenić pijaci, sledi kratka šetnja po Krunskoj i Vračaru i kafica u nekom lepom kafiću. Nezaobilazna je Knez Mihailova i poseta Narodnom muzeju. Dok još Muzej nije bio otvoren, išli smo u Kuću cveća, koja je oduševljavala sve strance koji su je videli. Posle Muzeja, na redu je šetnja do Kalemegdana i ručak ispod Tvrđave, u Beton hali.

    Za veče obično isplaniram „puno iskustvo”, malo duha Skadarlije, a onda neki klub ili splav, jer je to gostima interesantno. Ako gost u nedelju još ima dovoljno snage, onda razbistrimo glavu na Adi, čamcem se prebacimo na Novi Beograd, pa se malo provozamo kroz blokove. Oni su pravi reprezent socrealizma u arhitekturi. Odatle idemo ka Gardošu i Zemunskom keju, na riblju čorbu ili nešto slično. I tako u dva dana stane malo starog, malo novog, puno gastronomije i zabave.

    • Koji ljudi, događaji, mesta, osećaji… čine vaš Beograd?

    Prva asocijacija su uvek ljudi koji me vezuju za Beograd. Ali tu su i mirisi, recimo miris lipa u proleće, ili miris bureka ispred pekare, u cik zore, posle noćnog izlaska. Sveže pokošena trava u Topčiderskom parku, gde sam šetala ćerku kad je bila beba i gde je naučila da vozi bicikl i rolere. Novi Beograd mi je uvek asocijacija na neke od naših prvih projekata u biznisu nekretnina, kao i za poslovni prostor kompanije, čiji sam član već 20 godina. Za skoro svaki deo grada me veže neka lepa uspomena, ili neki deo života.

    • Kao što nijedna ljubavna priča nije idealna, verovatno ni vaša veza sa Beogradom nije samo idilična. Šta mu zamerate?

    Kao i u svakoj ljubavnoj priči, dobre stvari moraju da nadmaše loše. Zato je lista onog što mu zameram daleko kraća od liste onoga što kod njega volim. Kao i većini Beograđana, smetaju mi neplanska gradnja, smog i prljavština.

    • Njujork je finansijska prestonica sveta, London je ovenčan titulom biznis prestonice, a čega bi Beograd bio prestonica?

    Citiraću ovde Momu Kapora, koji je divno pisao o Beogradu: „Beograd nije u Beogradu, jer Beograd, u stvari, i nije grad – on je metafora, način života, ugao gledanja na stvari.”

    • Za vašu kompaniju se može reći da menja panoramu Beograda svojim projektima. Koliko menjate i sâm grad? Između ostalog, i Delta House će sigurno izmeniti biznis okruženje?

    Grad se menja onako kako se menjaju i ljudi koji žive u njemu.

    Delta Real Estate ima tu sreću da može svojim projektima da ostavi svojevrstan pečat i naša želja je da uvek ponudimo nešto novo kao arhitektonsko rešenje, ali i kroz primenu savremenih dostignuća iz oblasti građevinarstva.

    Ovaj grad sigurno nije isti otkako je u njemu izgrađen Delta City, pre toga poslovna zgrada u kojoj je danas Banca Intesa, ili otkako je renoviran hotel Crowne Plaza.

    Novi projekti koje radimo daće još veći pečat onome što ste nazvali panoramom Beograda. Nova poslovna zgrada Delta House biće prepoznatljiva u ovom delu Novog Beograda, od kojeg se nekako izdvaja svojim dizajnom i koloritom. Naravno, i modernim rešenjima. Ona će biti poslovno sedište Delta Holdinga i jednog broja kompanija koje će nam se priključiti kao zakupci. A onda na jesen počinjemo i potpunu rekonstrukciju Sava centra, koji je istinski simbol Beograda i nezaobilazna uspomena svakog od naših sugrađana, pa i svakog od naših zaposlenih, koji su zaista sa radošću i uzbuđenjem primili saznanje da Sava centar postaje deo Deltinog sistema. I sigurno je da ćemo u njegovo obnavljanje uložiti i više od uobičajenih poslovnih motiva i energije – jer Sava centar je nešto posebno.

    • Delta Real Estate planira da u narednom periodu uloži više od pola milijarde evra u razvoj real estatea. Na šta ćete biti najviše fokusirani u ovom investicionom ciklusu? Da li je i kako pandemija promenila vaše dugoročne poslovne planove?

    Pandemija nam je samo još jednom potvrdila koliko je važno da imate razgranato poslovanje, jer vas ono čini fleksibilnim u trenucima kada velike krize pogađaju pojedine privredne grane više od ostalih. To će i u budućnosti ostati naš princip. Godinu 2020. smo završili kupovinom Sava centra i odvojili smo značajan budžet i vreme da mu vratimo slavu koju zaslužuje i stavimo ga na globalnu mapu kongresnog turizma.

    Imamo odlične lokacije u Beogradu i u pripremi su sjajni projekti; negde je to kombinacija novog i starog, uz odavanje počasti starim arhitektonskim rešenjima na inovativan način, na drugim lokacijama spremamo potpuno nov doživljaj kupovine i zabave. Želimo da uvek ponudimo nešto novo, i kroz arhitektonsko rešenje, i kroz primenu savremenih dostignuća iz oblasti građevinarstva.

    • Za kraj, kojom biste pesmom ili kojim nazivom knjige ili filma opisali Beograd?

    Pesmom koja je baš njemu posvećena, a koja je, po mom mišljenju, i najlepša pesma ispevana o Beogradu: „Moj dragi Beograde”, Lole Novaković.

    Ne postoje stihovi koji bolje opisuju naš grad od ovih: „Moj Beograd srce ima i u srcu ljubav čistu.”

    Izvor: BIZlife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE