Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Bojana Kuzmanović, direktorka prodaje, Gorski Hotel & Spa

    „Najveći izazov je doneti prave odluke“

    „Kada znate da ste nekoga usrećili i izmamili mu osmeh na licu svojom idejom, radom ili pruženom uslugom – nema ništa lepše”, govori za BIZLife Bojana Kuzmanović, direktorka prodaje i marketinga u hotelu „Gorski”

    Nakon završenih master studija menadžmenta u turizmu na Prirodno-matematičkom fakultetu u Novom Sadu, Bojana Kuzmanović otišla je na stručno usavršavanje u London, u hotel Claridge’s. Svoj profesionalni put gradila je u Kongresnom centru „Master” Novosadskog sajma, u oblasti kongresne industrije. Za nju je to, kako tvrdi, najinteresantnija grana turizma. Potom je prihvatila novi izazov, poziciju menadžera Sektora za kongrese i skupove u okviru MK Resorta.

    „Posle nekoliko godina, počele su da stižu nove poslovne ponude, koje su me podstakle da pomerim svoj fokus razmišljanja i poželim da započnem rad na poziciji koja objedinjuje sva moja dotadašnja znanja iz oblasti prodaje i marketinga. Kao kruna svega, došla je pozicija direktorke prodaje i marketinga u Gorski Hotelu & Spa****, na Kopaoniku”, istakla je.

    • Opišite nam podrobnije svoju trenutnu funkciju. Šta su vam konkretna zaduženja u vezi sa prodajom i marketingom?

    Funkcija direktora prodaje i marketinga podrazumeva brojne aktivnosti planiranja, kreiranja budžeta, kao i praćenje realizacije biznis plana, uz definisanje jasne strategije sektora prodaje i marketinga.

    Dan započinjem pregledom brojnih menadžerskih izveštaja i pres klipinga, na osnovu kojih sa svojim timom pravim dalje dogovore i kratkoročne akcione planove i marketinške kampanje. To je onaj kreativni deo dana, kada se u neformalnoj atmosferi razmenjuju mišljenja i ideje, kreiraju ponude i paketi, planovi za animiranje novih tržišta, koji na kraju dana donose konkretne rezultate.

    Moj radni dan je, uglavnom, obojen brojnim pozivima i sastancima, kako sa klijentima tako i sa ostalim kolegama menadžerima hotela. Već sada smo spremni za proleće i leto, tako da pozivam sve čitaoce da pogledaju naše nove ponude za individualne i korporativne posete, koje smo pažljivo kreirali osluškujući potrebe i želje tržišta.

    • Koliko se vaš trenutni poslovni život podudara sa željama koje ste imali na početku karijere?

    Svakako da se podudara sa mojim željama i težnjama sa početka karijere. Ukoliko nešto želite i spremni ste da predano radite na ostvarenju svog cilja, smatram da uspeh ne može da izostane.

    Važno je da čovek uživa tokom celokupnog puta do svog cilja i da ima strpljenja i hrabrosti da izađe iz zone komfora i unese određene promene u svoj život. To nas čini jačim i boljim ljudima.

    Trudim se da Sektor prodaje i marketinga ne zaostaje za trendovima i aktuelnostima na tržištu. To smo i potvrdili prestižnom nagradom časopisa PC Press u kategoriji „Specijalna priznanja Digital Life za izuzetan kvalitet online nastupa na društvenim mrežama”, koju je dobio naš Instagram profil ove godine. To je potvrda da radimo prave stvari, onako kako treba.

    • Šta volite u svom poslu?

    Volim da kreiram lepe stvari i unosim inovacije koje donose rezultat i zadovoljstvo krajnjih korisnika. Najveća satisfakcija mi je kada čujem pohvale na račun hotela kroz komentare zadovoljnih korporativnih i individualnih gostiju. Kada znate da ste nekoga usrećili i izmamili mu osmeh na licu svojom idejom, radom ili pruženom uslugom – nema ništa lepše.

    Gorski Hotel & Spa, Kopaonik

    Gorski Hotel & Spa, Kopaonik

    • Koji su najveći poslovni izazovi i kako se sa njima suočavate, sa kim delite odgovornost?

    Najveći izazov je „ostati na radaru”, doneti prave odluke i preuzeti odgovornost. Odgovornost delim sa kolegama menadžerima drugih sektora i direktorom hotela. Hotelijerstvo je složeno kao ljudski organizam, koji zavisi od rada svih pojedinačnih organa. Ukoliko jedan zakaže, ceo sistem je u problemu. Dakle, do uspeha možemo doći samo kroz sinergiju i uigran timski rad svih sektora.

    • Šta jedan hotel i spa treba da ima da bi vama lično bio zanimljiv?

    Da bi jedan hotel i spa centar bio meni zanimljiv, pre svega, mora da poseduje lep eksterijer i enterijer. Kako dolazim iz arhitektonske porodice, lično mi je to jako važno.

    Ono što je još važnije jeste toplina, domaćinska atmosfera i ljubazno i profesionalno osoblje, koje doprinosi da se osećate kao pravi gost, koji nije pogrešio u izboru.

    Naravno, sam kvalitet usluga je nezaobilazno važan, kao i svojstvenost, odnosno lični pečat hotela ili spa centra, koji ga čini jedinstvenim. Kako Gorski Hotel & Spa**** sve to poseduje, meni bi, kao gostu, uvek bio zanimljiv izbor.

    • Recite nam nešto privatno o sebi: šta radite van posla, imate li neki hobi?

    Volim da uživam sa porodicom i prijateljima, pa svaki slobodan trenutak koristim za to. Uživam u prirodi i putovanjima, istraživanju novih destinacija i kultura. Takođe, volim adrenalinske aktivnosti, skijanje i plivanje. Opušta me boravak na Dunavu, kao i na vojvođanskim salašima pored Novog Sada, gde sam odrasla i provela detinjstvo, pa samim tim, oni predstavljaju moju bazu za punjenje energijom.

    • Kakav sadržaj volite da pratite i zbog čega?

    Volim da pročitam dobru knjigu, kvalitetan intervju, pogledam film, a zatim da prošetam i uradim jednu analizu svega. Svi ovi sadržaji podstiču nas da vidimo i drugačije percepcije života, što nas dalje navodi da preispitamo sebe i na taj način rastemo i razvijamo se kao ličnosti i kao poslovni ljudi.

    • Tema našeg broja su žene u biznisu. Kako je biti dama u poslovnom svetu?

    Biti žena u biznisu jeste sjajno, ali nosi i određene poteškoće, s obzirom na to da živimo u društvu gde i dalje vlada stereotip da su muškarci dominantni u biznisu. Raduje me činjenica da se poslednjih godina dešavaju velike promene na globalnom nivou. Sve je više žena na čelu uspešnih kompanija, pa čak i onih „rezervisanih” za muške poslove. 

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE