Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Google Unsplash

    Google i Yahoo imaju NOVA PRAVILA za korisnike u borbi protiv neželjene pošte

    Da li šaljete više od 5.000 e-poruka dnevno Gmail i Yahoo korisnicima? Ako je odgovor ,,da“, moraćete da se upoznate sa nekim promenama. Dva tehnološka giganta udružila su se u borbi protiv neželjene pošte, lažiranja i phishing napada, kreirajući novi set smernica za pojedince i kompanije koje masovno šalju e-poštu.

    Iako najbolje prakse postoje već godinama, morate ih usvojiti do 1. februara 2024. ako želite da vaše e-poruke dospeju u prijemno sanduče vaših klijenata.

    Šta treba da promenite u svom email marketingu?

    Da biste ostali na Google-u i Yahoo-u i zaštitili svoju e-poštu od neželjene pošte, obavezno sledite nove smernice:

    Autentifikujte svoje imejlove. Koristite bezbednosne protokole da zaštitite svoj domen e-pošte od lažiranja i onih koji šalju zlonamerne poruke u vaše ime. Potvrda identiteta e-pošte pomaže oko potvrde da ste vi poslali e-poštu, a ne da neko lažira vaš domen.

    Omogućite otkazivanje pretplate jednim klikom. Olakšajte ljudima da odustanu od vaše liste e-pošte i osigurajte da imate vezu za odjavu u svakoj e-poruci koju pošaljete. Pored toga, Google i Yahoo traže od masovnih pošiljalaca da ispoštuju odjavu u roku od dva dana.

    Yahoo

    Yahoo (Beta/AP)

    Održavajte nisku stopu žalbi na neželjenu poštu. Ako dobijete više od tri izveštaja o neželjenoj e-pošti na svakih 1000 e-poruka koje pošaljete, vaša reputacija pati i vaše kampanje mogu da počnu da idu u neželjenu poštu.

    Nove smernice Google-a i Yahoo-a se fokusiraju na stvaranje boljeg i bezbednijeg iskustva za korisnike e-pošte. Iako ova pravila ciljaju na organizacije koje šalju više od 5.000 e-poruka dnevno, bilo bi pametno da ih sledite čak i ako šaljete manje kampanja. Na taj način ćete se kloniti direktorijuma neželjene pošte i videti veći povraćaj ulaganja od svojih kampanja.

    Kako primeniti nova pravila slanja e-pošte Google i Yahoo-a?

    Data su tri pravila kako ih možete integrisati u svoj marketing putem e-pošte. Ako to uradite pre februara 2024. godine, poboljšaćete isporuku e-pošte, piše Entrepreneur.

    Potvrdite autentičnost svoje e-pošte

    Da bi vaša e-pošta prolazila sve filtere za neželjenu poštu, morate da potvrdite da ste vi, a ne lažan akter, izvor svih poruka koje se šalju sa vašeg domena. Fokus Google-a i Yahoo-a je „ključni aspekt bezbednosti e-pošte: potvrda da je pošiljalac onaj za koga tvrde da jeste“, objasnio je Nil Kumaran, menadžer za proizvode Google grupe.

    Google, softver (Pixabay)

    Google (Pixabay)

    Dozvolite svojim pretplatnicima da se lako odjave

    Ako registracija za listu e-pošte traje samo nekoliko sekundi, trebalo bi da otkažete pretplatu, smatraju Google i Yahoo.

    „Zahtevamo da veliki pošiljaoci daju Gmail primaocima mogućnost da se jednim klikom otkažu komercijalnu e-poštu“, naveo je Nil Kumaran iz Google-a.

    Marsel Beker, direktor za upravljanje proizvodima u Yahoo-u, navodi da provajder e-pošte promoviše ovaj standard „već neko vreme“, ali ga je nekoliko organizacija usvojilo. Počevši od februara, odjava sa jednim klikom biće uslov.

    Ako vaša e-poruka već ne dozvoljava brzu odjavu, proverite na svojoj platformi za marketing putem e-pošte i uskoro ažurirajte svoju politiku. Takođe, Google i Yahoo zahtevaju da masovni pošiljaoci uklone kontakte na koje nisu pretplaćeni u roku od dva dana. Ovo ne samo da će omogućiti bolje korisničko iskustvo – takođe će vas sprečiti da dobijate žalbe na neželjenu poštu.

    Gugl lozinke

    Gugl (Pixabay)

    Držite stopu žalbi na neželjenu poštu ispod 0,3 odsto

    Žalbe na neželjenu poštu su ključni indikator za Yahoo i Google da bi utvrdili da li pošiljalac pripada prijemnom sandučetu ili neželjenoj pošti. Visoka stopa žalbi na neželjenu poštu pokazuje da su korisnici e-pošte nezadovoljni vašim sadržajem. Kada više puta pritisnu dugme ,,Označi“ kao neželjenu poruku mogu otići u neželjenu poštu.

    Dakle, kako znate da li dobijate previše pritužbi na neželjenu poštu? Prihvaćeni industrijski standard za izveštaje o neželjenoj pošti je 0,1 odsto, što znači jedan izveštaj na svakih 1000 e-poruka. Međutim, u svom početnom postu na blogu, koji je u međuvremenu uređen, Google je ponudio velikodušniji prag: 0,3 odsto.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash, Beta/AP, Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE