Google i Yahoo imaju NOVA PRAVILA za korisnike u borbi protiv neželjene pošte
Da li šaljete više od 5.000 e-poruka dnevno Gmail i Yahoo korisnicima? Ako je odgovor ,,da“, moraćete da se upoznate sa nekim promenama. Dva tehnološka giganta udružila su se u borbi protiv neželjene pošte, lažiranja i phishing napada, kreirajući novi set smernica za pojedince i kompanije koje masovno šalju e-poštu.
Iako najbolje prakse postoje već godinama, morate ih usvojiti do 1. februara 2024. ako želite da vaše e-poruke dospeju u prijemno sanduče vaših klijenata.
Šta treba da promenite u svom email marketingu?
Da biste ostali na Google-u i Yahoo-u i zaštitili svoju e-poštu od neželjene pošte, obavezno sledite nove smernice:
Autentifikujte svoje imejlove. Koristite bezbednosne protokole da zaštitite svoj domen e-pošte od lažiranja i onih koji šalju zlonamerne poruke u vaše ime. Potvrda identiteta e-pošte pomaže oko potvrde da ste vi poslali e-poštu, a ne da neko lažira vaš domen.
Omogućite otkazivanje pretplate jednim klikom. Olakšajte ljudima da odustanu od vaše liste e-pošte i osigurajte da imate vezu za odjavu u svakoj e-poruci koju pošaljete. Pored toga, Google i Yahoo traže od masovnih pošiljalaca da ispoštuju odjavu u roku od dva dana.
Održavajte nisku stopu žalbi na neželjenu poštu. Ako dobijete više od tri izveštaja o neželjenoj e-pošti na svakih 1000 e-poruka koje pošaljete, vaša reputacija pati i vaše kampanje mogu da počnu da idu u neželjenu poštu.
Nove smernice Google-a i Yahoo-a se fokusiraju na stvaranje boljeg i bezbednijeg iskustva za korisnike e-pošte. Iako ova pravila ciljaju na organizacije koje šalju više od 5.000 e-poruka dnevno, bilo bi pametno da ih sledite čak i ako šaljete manje kampanja. Na taj način ćete se kloniti direktorijuma neželjene pošte i videti veći povraćaj ulaganja od svojih kampanja.
Kako primeniti nova pravila slanja e-pošte Google i Yahoo-a?
Data su tri pravila kako ih možete integrisati u svoj marketing putem e-pošte. Ako to uradite pre februara 2024. godine, poboljšaćete isporuku e-pošte, piše Entrepreneur.
Potvrdite autentičnost svoje e-pošte
Da bi vaša e-pošta prolazila sve filtere za neželjenu poštu, morate da potvrdite da ste vi, a ne lažan akter, izvor svih poruka koje se šalju sa vašeg domena. Fokus Google-a i Yahoo-a je „ključni aspekt bezbednosti e-pošte: potvrda da je pošiljalac onaj za koga tvrde da jeste“, objasnio je Nil Kumaran, menadžer za proizvode Google grupe.
Dozvolite svojim pretplatnicima da se lako odjave
Ako registracija za listu e-pošte traje samo nekoliko sekundi, trebalo bi da otkažete pretplatu, smatraju Google i Yahoo.
„Zahtevamo da veliki pošiljaoci daju Gmail primaocima mogućnost da se jednim klikom otkažu komercijalnu e-poštu“, naveo je Nil Kumaran iz Google-a.
Marsel Beker, direktor za upravljanje proizvodima u Yahoo-u, navodi da provajder e-pošte promoviše ovaj standard „već neko vreme“, ali ga je nekoliko organizacija usvojilo. Počevši od februara, odjava sa jednim klikom biće uslov.
Ako vaša e-poruka već ne dozvoljava brzu odjavu, proverite na svojoj platformi za marketing putem e-pošte i uskoro ažurirajte svoju politiku. Takođe, Google i Yahoo zahtevaju da masovni pošiljaoci uklone kontakte na koje nisu pretplaćeni u roku od dva dana. Ovo ne samo da će omogućiti bolje korisničko iskustvo – takođe će vas sprečiti da dobijate žalbe na neželjenu poštu.
Držite stopu žalbi na neželjenu poštu ispod 0,3 odsto
Žalbe na neželjenu poštu su ključni indikator za Yahoo i Google da bi utvrdili da li pošiljalac pripada prijemnom sandučetu ili neželjenoj pošti. Visoka stopa žalbi na neželjenu poštu pokazuje da su korisnici e-pošte nezadovoljni vašim sadržajem. Kada više puta pritisnu dugme ,,Označi“ kao neželjenu poruku mogu otići u neželjenu poštu.
Dakle, kako znate da li dobijate previše pritužbi na neželjenu poštu? Prihvaćeni industrijski standard za izveštaje o neželjenoj pošti je 0,1 odsto, što znači jedan izveštaj na svakih 1000 e-poruka. Međutim, u svom početnom postu na blogu, koji je u međuvremenu uređen, Google je ponudio velikodušniji prag: 0,3 odsto.
Izvor: BIZLife
Foto: Unsplash, Beta/AP, Pixabay
Pingback: Google i Yahoo imaju NOVA PRAVILA za korisnike u borbi protiv neželjene pošte - InfoPuls