Generali Srbija ima inovativno digitalno rešenje za zdravstveno osiguranje
Generali osiguranje Srbija, dugogodišnji tržišni lider u oblasti privatnog zdravstvenog osiguranja, uvodi svoju novu digitalnu platformu Advance Care, koja će omogućiti jednostavniji proces obrade odštetnih zahteva po osnovu privatnog zdravstvenog osiguranja, povećati zadovolistvo klijenata i poboljšati efikasnost u ovoj vrsti usluga. Reč je o naprednoj tehnologiji koja ima za cilj da transformiše tržište privatnog druvštvenog osiguranja u Srbiji, funkcionišući kao ekosistem koji povezuje osiguravajuće kompanije, zdravstvene ustanove i klijente.
Nova digitalna platforma integriše naprednu analitiku podataka i veštačku inteligenciju. Istovremeno nudi jednostavan korisnički interfejs, kako bi obezbedila besprekorno korisničko iskustvo klijentima i ljudima koji učestvuju u obradi odštetnih zahteva.
„Implementacija ovog projekta predstavija važnu prekretnicu za Generali i potvrdu naše posvećenosti usvajanju digitalne transformacije i pružanju vrhunskog iskustva našim klijentima“, rekao je Manlio Lostuzi, regionalni direktor Generali CEE i generalni direktor Generali CEE Holdinga.
„Sa ovim novostvorenim digitalim ekosistemom za privatno dravstveno osiguranje, dodatno ćemo automatizovati obradu odštetnih zahteva, smanjiti opterećenje pružalaca medicinskih usluga i na kraju, poboljšati iskustvo naših korisnika.
Ključne karakteristike
- Brzi process predautorizacije i isplate odštetnih zahteva
- Proces bez papira: bez razmene dokumentacije za više od 75 odsto odštetnih zahteva
- Praćenje refundacije medicinskih troškova u realnom vremenu, čime se obezbeđuje transparentnost
- Automatizovano upravijanje odštetnim zahtevima: ubrzavanje celokupnog procesa i smanjenje mogućnosti ljudske greške
View this post on Instagram
„Izuzetno smo uzbuđeni zbog prilike da podržimo Generali Osiguranje Srbija da se razvija i unapređuje ka novom načinu stvaranja iskustva u privatnom zdravstvenom osiguranju“, rekao je Hose Pedro Inacio, izvršni direktor Advance Care. „Naš cili je da donesemo rešenja koja olakšavaju život klijentima, pružaocima zdravstvenih usluga i Generaliju, koristeći naše zvanje i alate sa drugh tržisšta i prilagođavajući se lokalnim potrebama.
„Generali Srbija je dugogodišnji lider u oblasti privatnog zdravstvenog osiguranja, zbog čega smatramo obavezom da inoviramo svoje usluge i da klijentima uvek ponudimo nešto novo. Zato je Srbija prva zemija koja u okviru Generali grupe implementira platformu Advance Care“, rekao je Dragan Filipović, predsednik Izvršnog odbora Generali Osiguranja Srbija.
„U ovom trenutku oko 100 hiljada građana koristi prednosti privatnog zdravstvenog osiguranja preko naše kompanije, ali je perspektiva daleko veća. Zdravstveno osiguranje ima dvocifren godišnji rast i sa ovakvim tehnološkim unapređenjem očekujemo da napravimo značajan iskorak u ovoj oblasti osiguranja.“
„Naša nova Advance Care digitalna platforma klijentima će omogućiti potpuno digitalno iskustvo, od procesa zakazivanja pregleda, razmene dokumentacije, do slanja obaveštenja i različitih vrsta upita. Platforma je potpuno prilagođena telekonsultacijama sa lekarima, usluzi koja je veoma razvijena u svetu i čiju ekspanziju očekujemo i kod nas u bliskoj budućnosti. Naši partneri, ustanove koje pružaju medicinske usluge, imaće potpuno digitalizovanu prepisku sa nama, a više od tri četvrtine uputa na lečenje i isplata odštetnih zahteva biće rešavano bez angažovanja zaposlenih, potpuno automatizovano. Rokovi plaćanja se skraćuju na dva radna dana od obavljenog pregleda. Na kraju, ona će začajno ubrzati naše interne procese i omogućiti nam da spremno dočekamo nove klijente koji od industrije osiguranja očekuju vrhunsku uslugu, transparentnost, jednostavnost i brzinu koja je imperativ nove generacije“, rekao je Veselin Danilovac, član Izvršnog odbora Generali Osiguranja Srbija.
„Ponosni smo što smo prva kompanija koja je u saradnji sa Generalijem integrisala Advance Care rešenje“, rekao je dr Milan Dinić, suvlasnik i medicinski direktor, Vizim klinike. Implementacija ove digitalne platforme deo je kontinuirane posvećenosti Generali Osiguranja Srbija ka inovacijama i slugama orijentisanim ka potrebama klijenata. Kompanija planira da nastavi da ulaže u tehnologiju kako bi dodatno unapredila svoju ponudu i zadovoljila rastuće i zahtevnije potrebe svojih klijenata. Kompanija planira da nastavi da ulaže u tehnologiju kako bi dodatno unapredila svoju ponudu i zadovoliila rastuće potrebe svojih kupaca.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: BIZLife