Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Generacija Z

    Generacija Z ima fobiju od najčešćeg oblika komunikacije

    Novo istraživanje je pokazalo da bi 9 od deset pripadnika generacije Z radije slalo poruke nego razgovaralo telefonom, a neki opisuju telefonske pozive kao svoju ,,fobiju“.

    Umesto da je slanje SMS-a u zamenu za telefonski razgovor jedna od pogodnosti, novi podaci ukazuju da bi to mogao da bude izbor koji potiče od anksioznosti, pri čemu su neki tinejdžeri rekli stručnjacima da je neugodan telefonski poziv jedna od „tri stvari koje bi želeli da izbegnu u životu“.

    CBSNews.com je ovog meseca objavio izveštaj o trendu, pokazujući da generacija Z prednjači među mladima da u potpunosti izbegavaju razgovor telefonom.

    Generacija Z – iskustva

    Mnogi od njih su tvrdili da „ne vole“ razgovor telefonom, a drugi da ih to čini „nemirnim“.

    Jedan 16-godišnjak iz Hantingtona u Njujorku rekao je za CBS News: „Ne sviđa mi se toliko, radije samo šaljem poruku.“

    Još jedna tinejdžerka iz Port Vašingtona primetila je da više voli da šalje poruke zbog pogodnosti.

    Tinejdžeri, generacija Z

    Društvene mreže, mobilni telefon, generacija Z (Unsplash)

    „Tako je lako brzo poslati poruku nekome, i to je mnogo privatnije od razgovora naglas“, objasnila je ona.

    Druga je navela svoj strah od telefonskih poziva, rekavši: ,,Malo sam zabrinuta. Mnogo je naporno da podignem telefon i stalno pričam.“

    Reč je o istraživanju sprovedenom među pojedincima iz generacije Z u Australiji. Nalazi pokazuju „da je 90 odsto generacije Z zabrinuto zbog razgovora telefonom, a neki kažu da je nezgodan telefonski poziv jedna od tri stvari koje bi želeli da izbegnu u životu“.

    Telefoniranje veština u nestajanju

    Ovaj trend odražava činjenicu da je vođenje telefonskih razgovora veština koja se gubi, delom zbog toga što nestaju fiksni telefoni i deca dobijaju mobilne telefone ranije od prethodnih generacija, prema istraživačima, prenosi Fox news.

    Stručnjak za komunikacije Meri Džejns Kops, poznata i kao ,,The Phone Lady“, opisala je ovaj trend kao takav.

    „Ispostavilo se da je telefoniranje veština i decenijama to nismo prepoznavali, jer smo svi to radili“, rekla je ona.

    Kops je primetila kako raste zabrinutost zbog nedostatka telefonskih poziva među mladima.

    „Što se tiče anksioznosti, vidim da se to povećava“, dodala je ona.

    Stručnjak je preporučio da, iako su telefonski pozivi ređi na radnom mestu, ljudi ipak treba da znaju kako da ih imaju. Istraživanja su pokazala da slušanje tuđih glasova preko telefona gradi poverenje i odnose bolje od slanja poruka.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE