Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Garnier podstiče 250 miliona ljudi da žive „zelenije“

    Uz pomoć sadržaja u produkciji National Geographic CreativeWorks-a, Garnier će potrošačima omogućiti da dobiju pristup stručnim znanjima i praktičnim savetima. To će biti prvi korak u ispunjavanju nove obaveze Garniera, koji je sebi postavio cilj da do 2025. godine ohrabri i osnaži 250 miliona ljudi na ovoj planeti da žive zelenije.

     

    „Da bi u potpunosti iskoristio ogromni potencijal inicijative Green Beauty, Garnier želi da ohrabri potrošače da i oni preduzmu zelene korake napred. Održivost može biti pomalo nerzumljiva tema, a naš cilj je da tu temu učinimo zaista pristupačnom. To smo postigli uz pomoć proizvoda koje stvaramo, od čvrstih šampona sa tehnologijom brzog ispiranja, preko tuba sa integrisanim kartonom, do dopunjivih proizvoda – ali mi želimo da odemo još dalje. U saradnji sa National Geographic CreativeWorks, želimo da našim potrošačima omogućimo da čuju i vide vrhunske stručnjake i njihove savete o tome kako da živimo zelenije svakog dana.” Adrien Koskas, Globalni predsednik brenda Garnier.

    Nova obaveza koju je Garnier preuzeo na sebe je najnoviji u nizu ambicioznih ciljeva za 2025. godinu, kojima ovaj brend nastoji da smanji ekološki uticaj svog lanca vrednosti. Garnier će nastaviti sa svojom ambicioznom transformacijom u pravcu veće održivosti, ali imajući u vidu da 80% ugljeničnog otiska šampona potiče od njihove upotrebe u domovima potrošača, jasno je da je izuzetno važno podstaći potrošače da shvate da i oni mogu da preduzmu određene korake.

    Prvi korak u ispunjavanju ove obaveze je saradnja koju je Garnier ostvario sa istražiteljkama National Geographic-a, Rosom Vaskez (Rosa Vasquez) i Imodžen Naper (Imogen Napper), kako bi potrošačima približimo  stručno znanje i savete iz stvarnog sveta, nadahnuo promene u svakodnevnom životu koje zaista mogu da naprave razliku, i pozabavio se važnim pitanjem – Može li industrija lepote da bude zelena?

    „Ponosni smo što sarađujemo sa Garnierom i pomažemo da njihova najnovija obaveza u okviru inicijative Green Beauty bude ispunjena. Uz strast i pripovedački talenat istraživača National Geographic-a, koji pomažu da se ispričaju Garnierove priče, pozivamo ljude da shvate svoj sopstveni uticaj na svet i da zamisle nove mogućnosti – to je ono što National Geographic CreativeWorks radi najbolje” Nadin Hegi (Nadine Heggie), potpredsednik za partnerstvo sa brendovima u National Geographic-u

    Pristupačan i edukativan sadržaj će pokriti ključne teme iz oblasti održivosti u vezi sa industrijom lepote. Biće pružena objašnjenja i praktični saveti iz oblasti kao što su plastika i ambalaža, potrošnja vode i zelene nauke, sa ciljem da održivost postane pristupačna i da se ljudi osnaže da preduzmu jedan zeleni korak napred  #OneGreenStep u svom svakodnevnom životu.

    Prvi deo edukativnog sadržaja predstavljen je javnosti na svetskoj izložbi Expo 2020 u Dubaiju i dostupan je od 1. oktobra na stranici https://www.nationalgeographic.com/garnier-green-beauty, dok će naredne epizode biti predstavljene uskoro.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Garnier

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE