Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Foreo Luna

    Za generaciju zumera standard lepote je – da nema standarda

    Post-milenijalci cene različitost i inovativnost. Uz personalizovanu negu, FOREO high tech beauty gedžeti pružaju upravo to

    Do pre desetak godina u industriji lepote se sve vrtelo oko prikrivanja nesavršenosti i saveta kako da ličite na omiljenu celebrity ličnost. A onda je stasala generacija zumera koja je postavila neke sasvim nove standarde i očekivanja. Lepota je u nesavršenosti i sasvim je ok da budete ono što jeste, a ne nečija kopija. U korenu ove promene jednim delom leži i “influenserska” kultura. Generacija Z želi da o trendovima sluša od pripadnika svoje generacije, a brendove bira prema tome da li donose pozitivne promene za društvo i planetu. 

    Post-milenijalci, generacija Z, zumeri — sve su to nazivi za one rođene posle 1997. godine, u svetu koji je već uveliko bio izmenjen tehnološkim napretkom. Okrenuti modernim tehnologijama, oni imaju poseban odnos i prema beauty trendovima: biraju proizvode za negu pragmatično i na vreme počinju brigu o svojoj koži.

    Različitost

    Glavni standard lepote generacije Z je odsustvo bilo kakvih standarda. Osećaju se kao deo raznolike zajednice i otvoreni su prema svima bez obzira na rasu, boju kože, veru ili poreklo. Predstavnici generacije Z posebno cene različitost i žele da ih u tome isprati i industrija lepote, od koje očekuju personalizovane proizvode za negu kože. Švedski brend FOREO i LUNA 3 Plus gedžet za čišćenje lica, upravo to nudi.

    Foreo Luna

    Foreo Luna

    Prirodna i ekološki prihvatljiva nega

    Efikasnost i održivost su zumerima važniji od cene. Prema studijama, 55% mladih bira ekološki prihvatljivu kozmetiku. Odsustvo štetnih materija u kozmetičkim proizvodima smatraju glavnim prioritetom i ističu važnost društvene odgovornosti brenda. Za mlađe generacije to nisu samo prazne reči i deo marketinga, već ključni faktori pri odabiru proizvoda za negu kože ili dekorativne kozmetike.

    Inovacija i kreativnost

    Generacija zumera je u stalnoj potrazi za novim senzacijama, utiscima i iskustvom. Tako i od industrije lepote očekujući uvek bolje i više. Ono za čim tragaju su moderni, elegantni beauty gedžeti koji su zaista efikasni i koji negu kožu podižu na viši nivo. FOREO LUNA 3 Plus, koji kombinuje dostignuća savremene tehnologije i stavlja ih u službu lepote, idealan je izbor za njih.

    Beauty ritual kao oaza mira

    Budući da žive u svetu koji se menja vrtoglavom brzinom, izloženi stresu i krizama, “digitalni domoroci” cene dnevne rituale kao oazu stabilnosti i mira. Ako život ponekad zna da bude komplikovan, nega kože to ne mora da bude. Jednostavnost kroz nove tehnologije i inovacije osnovna je filozofija FOREO brenda, koji je svima omogućio da u udobnosti svog doma, na putovanju i bilo gde sebi priušte brz tretman sa efektima kao iz salona lepote.  Čuveni FOREO LUNA 3 Plus  poput luksuznog spa rituala najpre termički i mahanički očisti kožu a zatim pruža prirodni facelift mikrostrujnom simulacijom ciljanih pordručja lica. Zumeri će ga svakako obožavati, mada je prikladan za sve uzraste i svaki tip kože.

    Generaciju koja je “srasla” s digitalnim svetom posebno će očarati personalizacija tretmana.  Putem mobilne aplikacije FOREO uređaji se povezuju sa pametnim telefonom, što omogućava jedinstvenu rutinu čišćenja lica.

    Svi FOREO proizvodi dostupni su za kupovinu u Jasmin parfimerijama kao i online na jasmin.rs i ananas.rs.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Foreo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE