Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Flajeri vodovoda Novosađanima: Maske i motorna ulja NISU za WC šolju

    Motorna ulja, kese, vlažne maramice, masti i – što je sad naročito izraženo, zaštitne maske za lice, završe u WC šoljama Novosađana, što dovodi do zagušenja kanalizacionih odvoda i velikih problema.

    Zbog toga je JKP Vodovod i kanalizacija pokrenulo novu kampanju dizanja svesti građana o tome šta ne treba da završi u kanalizaciji iz logičnih razloga, a informativni leci distribuiraju se u sandučiće građana.

    Cilj je, navode za 021.rs u preduzeću, pre svega edukacija stanovništva o tome šta ne bi trebalo da bacaju u WC šolju.

    „Na samom flajeru je navedeno da vlažne maramice, ostaci hrane, ulja, štapići za uši, ulošci, pelene i mnogi drugi predmeti ne bi trebalo da se odlažu u toalet jer osim toga što mogu da izazovu veliku štetu u domaćinstvu ukoliko dođe do zagušenja cevi, ozbiljno mogu da ugroze i rad naših crpnih stanica i pumpi. Posebno velike probleme mogu da prouzrokuju hirurške maske i gumene rukavice koje intenzivno koristimo u poslednjih godinu dana“, poručuju u Vodovodu.

    Građani i dalje, uprkos višegodišnjim apelima (slični leci već se nalaze u ulazima zgrada u Novom Sadu) krupni otpad odlažu direktno u kanalizaciju i time ugrožavaju funkcionisanje komunalnog sistema.

    Na pitanje 021.rs šta radnici zatiču na terenu i zbog čega ih građani zovu za intervenciju, u Vodovodu i kanalizaciji navode različit otpad – delove automobila, nameštaj, daske, leševe životinja.

    „To je samo deo spiska šta sve nesavesni građani bacaju u kanalizaciju. Ekipe JKP Vodovod i kanalizacija koje rade na održavanju kanalizacione mreže skoro svakodnevno pronalaze navedene predmete u kanalizacionom sistemu. Odgovornost je na svima nama, jer u vremenu pandemije, zaista nam ne treba dodatni izvor zaraze. Zato još jednom apelujemo na građane da otpad odlažu na propisana mesta jer na taj način čuvamo i sebe i našu okolinu“, zaključuju u preduzeću.

    Izvor: 021

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE