Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Šta je OMNICHANNEL prodaja i kako je primenjuje Delhaize Serbia?

    Brzina prilagođavanja stalnim promenama, mogućnost efikasnog odgovora na njih i dobar tim su ono što odlikuje lidera na tržištu, poručuje Filip Nešić, direktor strategije operacija u kompaniji Delhaize Serbia.

    U razgovoru za BIZLife on ističe da su inovacije u poslovanju, digitalizacija i modernizacija, kao i dugoročno održiv pristup, neophodni kako bi kompanija bila konkurentna u oštroj tržišnoj utakmici.

    • Šta su, prema vašem mišljenju, najveći izazovi retail industrije u Srbiji danas?

    Najveći izazovi u industriji maloprodaje su brze promene na tržištu dobara, usluga i radne snage koje su uslovljene brojnim globalnim dešavanjima, ali i promenjenim načinom života. Usled globalizacije i ubrzanog životnog tempa povećava se potražnja za pogodnostima u kupovini, a tome svedoči i konstantan rast tražnje na e-commerceu. Promene u kupovnoj moći i inflacija cena zahtevaju stavljanje fokusa na ukupnu vrednost koju proizvod ili usluga imaju, a ključ uspeha kompanija leži u održavanju balansa između svih ovih faktora, dobro postavljenoj strategiji i motivisanim ljudima koji pomeraju granice.

    • Uprkos brojnim tržišnim izazovima, kako se istaknuti u maloprodaji, gde je konkurencija zaista ozbiljna?

    Kada je kupac centar vašeg poslovanja, kada odluke donosite sagledavajući prvenstveno njegove potrebe i želje, prihvatanje kontinuiranih promena i agilno prilagođavanje biznisa postaju prirodan deo vaše korporativne kulture. Inovacije u poslovanju, digitalizacija i modernizacija su esencijalni, kao i dugoročno održiv pristup. Verujemo da su upravo brzina prilagođavanja stalnim promenama, mogućnost efikasnog odgovora na njih i dobar tim ono što čini lidera na tržištu.

    • Kakve inovacije, odnosno nove vidove pristupa kupcima ste vi primenili u vašim maloprodajnim objektima?

    Uveli smo tehnologije poput samouslužnih kasa i elektronskih cena koje omogućavaju da kreiramo dodatnu vrednost za potrošače. Te inovacije poboljšavaju iskustvo kupovine i omogućavaju nam da se u radnjama fokusiramo na pružanje usluge i podrške čineći da se kupci osećaju dobrodošlo, sigurno i prijatno. Sve to doprinosi efikasnijoj kupovini i boljem iskustvu u svim našim marketima. Delhaize Srbija svakodnevno radi na tome da ove i slične tehnologije približi što većem broju ljudi.

    • Kod takozvane omnichanel prodaje, kupac je u centru pažnje bez obzira na to gde i kako kupuje. Imajući u vidu da Delhaize uveliko primenjuje takav model prodaje, da li ste zadovoljni njegovom primenom?

    Omnichannel pristup stavlja kupca u centar, bez obzira na to gde i kako kupuje, odnosno da li je u radnji, za računarom ili telefonom. Ovaj model uključuje samouslužne kase, elektronske cene, loyalty programe i online kupovinu, pružajući transparentnost, fleksibilnost i personalizovanu komunikaciju u skladu sa mogućnostima i preferencijama potrošača. Ponosni smo na ovaj pristup koji omogućava visok nivo usluge za sve i koji pomaže da naši kupci svakodnevno žive bolje i hrane se zdravije uz značajnu uštedu vremena i novca.

    • Delhaize duže vreme primenjuje automatsko poručivanje robe. Kako to u praksi funkcioniše i koliko taj sistem, pre svega, pomaže zaposlenima u maloprodajnim objektima?

    Kao i prethodno navedene tehnološke inovacije i ova prvenstveno ima za cilj poboljšanje kvaliteta usluga kupcima. Automatsko poručivanje koristi napredne algoritme zahvaljujući kojima bolje predviđamo potrebe kupaca, efikasno upravljamo zalihama, a samim tim poboljšavamo dostupnost proizvoda i ubrzavamo protok robe. Ovo olakšava rad zaposlenima, omogućavajući im da se više fokusiraju na uslugu kupcima.

    • Kada je reč o automatizaciji i primeni novih tehnologija, Delhaize je uveo još neke novine u svojim maloprodajnim objektima. Možete li nam reći o čemu se radi?

    Ponosni smo na uvođenje robota za automatsko čišćenje, što nas čini pionirima u ovoj oblasti. Ovi roboti ne samo da poboljšavaju čistoću i efikasnost, već i doprinose očuvanju okoline i predstavljaju atrakciju za naše najmlađe kupce.

    • Delhaize je počeo sa primenom takozvanog hibridnog modela rada. Koliko ga je teško primeniti u retail industriji?

    Sve naše kolege u prodavnicama i lancu snabdevanja imaju petodnevnu radnu nedelju, a od ove godine dodatno smo povećali i broj dana godišnjeg odmora tako da svako u sistemu ima minimum 27 slobodnih dana. Takođe, težimo i privlačenju mladih kroz fleksibilne modele rada. Ovo doprinosi boljem work–life balansu zaposlenih i prilagođavanju novim tržišnim trendovima. Hibridni model rada svim kolegama u službi podrške omogućava da samostalno, u dogovoru sa rukovodiocem, donesu odluku o najboljem balansu rada od kuće i iz kancelarije.

    • Stiže nam kraj godine, kreće praznična šoping groznica, a kupci očekuju tradicionalne akcije i popuste. Jeste li spremni i šta potrošači mogu da očekuju u Delhaize maloprodajnim objektima?

    Praznici su za nas poseban period godine kada nudimo dodatnu vrednost kroz ljubaznost, uslugu i ponudu. Naše radnje su već u prazničnom duhu, sa širokim asortimanom proizvoda i brojnim iznenađenjima, uključujući i naše uvek niske plave cene, odlične promocije, dobro poznate „pčelice” i personalizovane ponude preko loyalty aplikacije.

     

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Predrag Todorović/Delhaize

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE