Federacija BiH „zaključava“ cene 40 važnih proizvoda
U Federaciji Bosne i Hercegovine (FBiH) zaključavaju se cene 40 prehrambenih i higijenskih proizvoda u velikim trgovačkim lancima koji su odlučili da se pokažu društveno odgovornim kroz učešće u kampanji „Zaključavamo cene“.
Projekat koji je iniciralo Federalno ministarstvo trgovine sa Udruženjem poslodavaca FBiH, udruženjima potrošača i Sindikatom trgovine trajaće tri meseca, odnosno od 15. decembra 2023. godine do 15. marta 2024. godine.
Dogovorena je niža i „zaključana“ cena za 40 proizvoda, koji će biti obilježeni logom izrađenim za ovu namenu.
ODluka stupa na snagu u petak, a „zaključane“ cene se odnose na dečiju hranu, opremu, sredstva za higijenu i osnovne prehrambene proizvode.
Izvor: Klix
Foto: Freepik
What's your reaction?
AGON by AOC
0
Aleksa Stanić
0
auto
0
automobil
0
beograd
0
bitno
0
branislav tiodorović
0
čipovi
0
digitalni marketing
0
E-commerce Asocijacija Srbije
0
elektricni
0
enterijer
0
fashion and friends
0
fijat
0
Fleg fudbal
0
Fond za razvoj
0
Forma Ideale
0
gejming
0
Google prevodilac
0
Google translate
0
Grand Kopaonik
0
Honor magicbook 14
0
HTEC
0
institu za majku i dete
0
koronavirus
0
lutka
0
Michelin vodič
0
migranti
0
minimum
0
miran san
0
MK Group
0
monitori
0
na proleće
0
nagrada
0
Nemačka
0
nestašica
0
One&Only Portonovi
0
parking
0
populacija
0
preminuo
0
primanje četvrte doze
0
restorani
0
sabic
0
SoMo Borac
0
spavanje
0
srbija
0
Stada
0
subvencije za preduzetnike
0
superdry
0
svet
0
tehnika
0
tinejdžer
0
troskovi
0
važno
0
vozac
0
weCAN
0
XIAOMI
0
zalihe
0
Pingback: Cene osnovnih NAMIRNICA u Severnoj Makedoniji ostaju zamrznute i u januaru