"Energetska efikasnost u fokusu Nexe grupe"

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    “Energetska efikasnost u fokusu Nexe grupe”

    Kompanija AD Polet IGK, koja posluje u okviru NEXE grupe, napravila je značajan iskorak kada je reč o povećanju energetske efikasnosti proizvodnih procesa. Majda Petković, direktorka AD Poleta IGK i direktorka prodaje NEXE grupe za Srbiju, istakla je da svi parametri ukazuju na trend smanjenja potrošnje primarne energije u 2020. godini.

    „Naši srednjoročni i dugoročni planovi za uštedu i očuvanje energije podrazumevaju unapređenja tehnološkog procesa i poboljšanja sistema automatizacije kroz ugradnju opreme u obe fabrike, i u Sremskim Karlovcima i u Novom Bečeju. Iako je Zakonom o efikasnom korišćenju energije propisano da je na godišnjem nivou neophodno da fabrike smanje specifične utroške energije za jedan odsto, naša fabrika cigle ’Stražilovo’, u Sremskim Karlovcima, u 2020. zabeležila je smanjenje od 14,5 odsto, dok je fabrika crepa ’Polet’ zabeležila smanjenje od 7,11 odsto u odnosu na 2019. godinu”, kaže Majda Petković.

    • Koju investiciju biste posebno istakli, a koja će doprineti da rezultati budu još bolji?

    Ove godine nastavili smo investicioni ciklus u fabriku crepa u Novom Bečeju, a reč je o investiciji od 275.000 evra, koja je omogućila puštanje u rad po dve linije za slaganje i klasiranje crepa, čija je implementacija realizovana tokom januara i februara 2021. godine. Dupliranjem linija značajno smo povećali kapacitet i obezbedili siguran rad. Samim tim, povećana je pouzdanost linije, smanjeni su zastoji i troškovi održavanja, jer linije rade duplo manjom brzinom nego ranije.

    • Koje promene još možemo da očekujemo od AD Poleta i NEXE grupe u Srbiji?

    Tokom 2020. godine NEXE grupa je sprovela složen projekat implementacije CRM-a koji se odnosi na upravljanje odnosa sa kupcima. Krajnji cilj nam je bio unapređenje analize poslovanja i saradnje sa postojećim kupcima, ali i olakšan pristup potencijalnim i novim kupcima. Od početka juna naša prodaja organizovana je po principu kanalne prodaje, tako da jedan naš prodajni predstavnik prodaje sve naše proizvode. Sada imamo dva kanala – za građevinare i trgovce, prodaju smo centralizovali na nivou Grupe i na taj način pokrivamo sva tržišta. Očekujemo da promena ka kanalnoj prodaji doprinese jednostavnijoj organizaciji sa ciljem većeg fokusa na kupce, jačanju brenda NEXE, kao i bržoj reakciji i prilagođavanju promenama na tržištu.

    • U kojoj meri, shodno izazovnom periodu koji je pred nama, imate prostora da kao kompanija pomognete lokalnoj zajednici?

    Značaj razvoja lokalne zajednice je važan za svaku kompaniju i zato se trudimo da što više doprinesemo njenom napretku, kako kroz ulaganje u razvoj naših zaposlenih, tako i kroz podršku projektima lokalne zajednice. Dugi niz godina AD Polet IGK neguje odnose sa lokalnom zajednicom na različitim nivoima. U ovoj godini posebno bih istakla donaciju od 1,1 milion dinara za razvoj sporta lokalnom rukometnom klubu „Jedinstvo”, iz Novog Bečeja.

    Takođe, naš doprinos jačanju domaće privrede prepoznala je i Privredna komora Srbije, koja nam je dodelila priznanje „Čuvarkuća”, a koje predstavlja još jednu potvrdu kvaliteta i nove vrednosti koja je proizvedena u Srbiji.

    Izvor: BIZlife magazin

    Foto: Nexe grupa

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE