Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    ENEL PS: Ključna uloga data centara i izazovi njihovog održavanja

    Dok se svet sve više oslanja na digitalne tehnologije, uloga data centara postaje ključna za funkcionisanje moderne infrastrukture.

    U ovom kontekstu, ENEL PS, vodeća kompanija u projektovanju, izgradnji i održavanju data centara na našem tržištu i tržištu regiona, proslavlja 30 godina neprekidnog uspeha i inovacija. Njihov servisni centar predstavlja stub pouzdanosti i podrške korisnicima i njihovim poslovnim procesima, a o tome smo razgovarali sa Nebojšom Ćosovićem, direktorom sektora usluga kompanije ENEL PS.

    Današnji data centri suočavaju se sa brojnim izazovima, uključujući brz razvoj tehnologije, povećane zahteve za energetskom efikasnošću i održivošću, kao i rizike od sajber napada.

    • Kako se ENEL PS nosi sa izazovima održavanja data centara u kontekstu rastuće složenosti tehnologije i povećanja zahteva za pouzdanim napajanjem i hlađenjem opreme?

    Na prvom mestu su kontinuirano obrazovanje i obuka zaposlenih. Investiramo u obrazovanje i obuke naših ljudi kako bismo osigurali da su oni uvek korak ispred najnovijih tehnoloških trendova i inovacija. Kroz našu ENEL PS akademiju, koja podrazumeva sistem internih i eksternih obuka i sertifikacija, u kombinaciji sa iskustvom sa terena – unapređujemo njihovo znanje i veštine kako bi efikasno reagovali na složenost i promene u tehnologiji opreme. Aktivno pratimo razvoj tehnologije i uvođenje inovativnih tehnoloških rešenja koja olakšavaju održavanje. To može uključivati primenu sistema za daljinski nadzor, koji uz pomoć IoT senzora, veštačke inteligencije i druge napredne tehnologije omogućavaju bržu dijagnostiku i efikasnije rešavanje problema.

    Nebojša Ćosović (Nikola Skenderija)

    Umesto reaktivnog pristupa održavanju, prelazimo na prediktivne strategije održavanja, koje koriste podatke i analitiku, kako kroz softverske alate tako i kroz naše preventivne terenske aktivnosti, sa ciljem da predvidimo potencijalne kvarove pre nego što se dese. Ovo nam omogućava da identifikujemo moguće probleme pre nego što postanu ozbiljni, da preduzmemo preventivne mere i umanjimo rizik od prekida u radu.

    • Koje strategije primenjujete kako biste verovatnoću za zastoj u radu data centara doveli na minimum, a istovremeno osigurali najviši stepen pouzdanosti?

    Redovno preventivno održavanje: Planirano redovno održavanje ključno je za identifikaciju potencijalnih problema i sprečavanje kvarova pre nego što se dese. Periodični pregledi i testiranja omogućavaju nam da otkrijemo eventualne nedostatke ili slabosti i proaktivno reagujemo pre nego što dođe do kritičnih situacija.

    Planovi za hitne situacije: Imamo jasno definisane planove za hitne situacije, kako bismo brzo reagovali u slučaju nepredviđenih problema ili kvarova. Ovi planovi uključuju protokole za hitnu intervenciju, ekipe dežurnih terenskih inženjera i tehničara koje su obučene za hitne situacije, kao i rezervne delove i opremu na raspolaganju za brze popravke.

    Modernizacija i revitalizacija opreme: Kontinuirano radimo na unapređenju postojećih data centara kroz implementaciju novih rešenja, utičemo na smanjenje potrošnje energije i smanjenje karbonskog otiska, omogućavajući svojim klijentima da ostvare dugoročne benefite i smanje ukupne troškove poslovanja.

    Saradnja sa klijentima i razvoj personalizovanih strategija održavanja i servisa od ključnog su značaja za ENEL PS. Razumemo da svaki data centar ima svoje specifične potrebe i zahteve, stoga smo posvećeni tome da pružimo usluge koje odgovaraju individualnim potrebama svakog klijenta. Kroz ovakav pristup osiguravamo da svaki klijent dobije usluge koje su tačno prilagođene njegovim specifičnim zahtevima i ciljevima, čime se postiže najviši nivo zadovoljstva.

    INVESTIRAMO U OBRAZOVANJE I OBUKE NAŠIH LJUDI KAKO BISMO IŠLI U KORAK SA NAJNOVIJIM TEHNOLOŠKIM TRENDOVIMA

    ENEL PS nastavlja da postavlja standarde u industriji servisiranja data centara kroz svoju posvećenost inovacijama, vrhunsku stručnost i neprekidno ulaganje u razvoj novih tehnologija i rešenja. Sa 30 godina iskustva i uspeha iza sebe, ENEL PS ostaje pouzdan partner svojim klijentima u njihovoj digitalnoj transformaciji i ostvarivanju poslovnih ciljeva.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. Prijavite se na naš newsletter.

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Nikola Skenderija

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE