Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ekstremno profitabilni Telekom kupio još dva operatora

    Telekom Srbija kupio je još dva kablovska operatora – Radijus vektor i „AVkom, a pregovara sa još pet manjih i očekuje da se u prvom kvartalu ove godine završe i te akvizicije

    Kako je rekao koordinator za internet i multimediju Telekom Srbija grupe i direktor Mtela Vladimir Lučić, kupovina kablovaca je uslov za realizaciju razvojne strategije „Milion plus”, kojom treba da dođu do više od milion korisnika televizije i interneta.

    Kupovinom je dobijeno 120.000 novih internet i televizijskih korisnika koje je imao Radijus vektor i 18.000 koje je imao AVkom.

    Upitan može li i ova kupovina da izazove buru u javnosti kao kupovina Kopernikusa, Lučić kaže da ne zna zašto je izazivaju „samo naše akvizicije, a ne i konkurencije“.

    Rešili smo da stavimo tačku na zaostajanje Telekoma, da ga postavimo tamo gde treba da bude nacionalni operator, a to je mesto lidera, rekao je Lučić te dodao da se Telekom finansira sopstvenim sredstvima.

    „Ne finansiramo mi narodnim parama ove akvizicije, već smo punih 10 godina ekstremno profitabilni“, rekao je za Blic Lučić.

    Kako kaže, kada poredite sve kablovce uključujući i SBB, Telekom ima ubedljivo najveći profit, ali i najveći broj radnika, više nego svi mobilni i kablovski operatori zajedno.

    Kupovinom kablovaca smo za pet meseci u Srbiji povećali broj TV korisnika za više od 50 odsto, pa ih sada ima preko 700.000, rekao je on i dodao da kompaniji to daje snagu da dodatno ulaže u sadržaj te je pokrenut i kanal Superstar.

    On je naveo da je Telekom imao mali broj TV korisnika, jer su kablovci napravili svoj kartel i paralelnu mrežu i nisu se, kako je rekao, međusobno napadali već su se udružili protiv Telekoma.

    U sklopu projekta „Milion plus“ nije kupovina televizija, rekao je Lučić i dodao da će u fokusu, kao i kod svih velikih kompanija u svetu, biti i multimedija, jer je, kako kaže, internet jedini siguran prihod u narednih 50 godina.

    Internet portali će u budućnosti biti najveći proizvođači sadržaja i mi želimo da budemo jedan od nosilaca pravljenja tog lokalnog serijskog, sportskog ili naučnog programa.

    Izvor: Politika, Blic

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE