
„Duolingo sova je mrtva“
Duolingo sova je mrtva, stigla je iznenada vest iz kompanije koja je osmislila aplikaciju koju koristi ceo svet.
„S teškim srcem vas obaveštavamo da je Duo, nekada poznat kao Duolingo sova, mrtav“, objavljeno je na zvaničnim društvenim mrežama aplikacija za učenje jezika. Kako su napisali – „nadležni organi“ istražuju uzrok njegove smrti, a kompanija sarađuje.
„Iskreno, verovatno je umro čekajući da završite lekciju, ali šta mi znamo. Svesni smo da je imao mnogo neprijatelja, ali ljubazno vas molimo da se suzdržite od deljenja razloga zašto ga mrzite u komentarima. Ako želite da podelite, molimo vas da takođe uključite broj vaše kreditne kartice kako bismo vas automatski prijavili za Duolingo Max u njegovu čast“, stoji u objavi.
Na kraju su dodali: „Hvala vam što u ovakvom trenutku poštujete privatnost Dua Lipe“.
U izjavi za jednu američku televiziju portparol Duolinga je potvrdio da je Duo zapravo mrtav samo kao deo marketinške kampanje brenda, ali je pozvao ljude da se suzdrže od postavljanja informacija o kreditnim karticama, piše CNBC.
Inače, ovo nije prvi put da je jedna od maskota brenda „umrla“. Gospodin Peanut je takođe umro i vratio se kao Baby Nut 2020.
an important message from Duolingo pic.twitter.com/jTTT680yVs
— Duolingo (@duolingo) February 11, 2025
Da obeleži smrt Dua, Duolingo je ažurirao svoje profilne slike na društvenim mrežama i ikonu aplikacije tako da prikazuje sliku ptice sa X-ovima umesto očiju.
Budi kao Duolingo: Kompanija otkriva pet principa koji su oblikovali njihov biznis
Inače, ovo nije prvi put da je jedna od maskota brenda „umrla“. Gospodin Peanut je takođe umro i vratio se kao Baby Nut 2020.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Unsplash