Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Državni podsticaji agencijama za strane turiste

    Oganizatori putovanja koji ove godine dovedu turiste iz Turske i Rusije ostvariće pravo na 20 evra po gostu, a za one iz Kine, Indije, Južne Koreje, Japana i SAD 30 evra. Ukoliko ostanu pet ili više noćenja agencije će dobijati po 30, odnosno 50 evra, pišu Novosti.

    Podsticajna sredstva od 50 miliona dinara, koje je nedavno odobrila Vlada Srbije, trebalo bi da ove godine iskoristi mnogo više agencija, jer su se uslovi za subvencije promenili.

    Radili smo zajedno sa agencijama i udruženjima i prilagodili smo uslove njihovom načinu poslovanja, ističe pomoćnik ministra Renata Pindžo.

    Agencije polako ulaze u štos i ove godine očekujemo daleko više prijava. Sada će moći da konkurišu i lokalni agenti u slučaju kongresa, ili korporativnih događaja koji traju dve noći i pruže najmanje dve usluge. Takođe, iznos subvencija je veći za grupe iz dalekih zemalja koji su doputovali avionom na aerodrom „Nikola Tesla“ ili „Konstantin Veliki“.

    Inače, četiri turističke agencije su prošle godine uspele da dobiju subvencije i to 813.974 dinara kao podsticaj za dovođenje stranih turista u našu zemlju, a novac je pokrio dolazak 17 grupa, odnosno 757 gostiju.

    U Srbiji je lane uživalo 3,5 miliona turista, pa se ovaj broj „naplaćenih“ gostiju čini malim. Međutim, kada se uporedi sa prvom godinom, kada je država, po ugledu na druge zemlje, opredelila 120 miliona, a nijedan tur-operater nije uzeo ni dinar, očigledno je da se stvari kreću nabolje.

    Najviše novca dobile su agencije koje su dovele švedske i hrvatske turiste, ali i Izraelce, Libace, Indijce, Austrijance, Brazilce, Švajcarce…

    Agencije mogu da dobiju od 15 do 50 evra „po glavi turiste“ u zavisnosti od broja noćenja, kao i zemalja iz kojih dolaze. Turisti moraju da ostanu u Srbiji najmanje tri noći (dve za kongrese) i da im agencija pruži dve ili više usluga poput transfera, noćenja, izleta, ručka, posete muzeju…

    Smeštaj mora da bude u kategorisanom objektu i da o svemu postoji dokumentacija.

    Nažalost, mnogi vlasnici agencija nisu pedantni prilikom vođenja papira, objašnjava direktor JUTA Aleksandar Seničić.

    Izvor: Novosti

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE