Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    društvene mreže

    TikTok edukator otkriva tri načina da uspešno ZARADITE na ovoj platformi (VIDEO)

    Društvene mreže odavno su prestale da budu samo platforme na kojima delimo fotografije ili svoje mišljenje o nekoj temi. One su postale ozbiljan alat zarade, a uz pomoć njih dobili smo i novi spektar zanimanja, poput YouTuber-a, TikTok-era… ili jednostavno – influensera.

    Bilo da ste aktivni na Instagramu, TikToku ili nekom drugom socijalnom mediju i ukoliko plasirate sadržaj koji se publici dopada, uz par pametnih poteza imate velike šanse da zaradite novac.

    Međutim, TikTok edukator i osnivač Crew zajednice koja ukupno broji preko 8 miliona pratilaca, Dario Marčac tvrdi da mnogi influenseri ne zarađuju onoliko koliko sami predstavljaju, ali da ima i onih koji na društvenim mrežama mogu lepo da profitiraju.

     

    Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

     

    Објава коју дели Dario Marčac (@dariomarcac)

    „Stvar je u tome da dobar deo influensera ne zarađuje, već dobro glume da zarađuju. Međutim, postoji nekoliko načina kako oni mogu da zarade na društvenim mrežama. Evo na primer na TikToku“, započinje svoju priču Dario koji na ovoj platformi ima preko pola miliona pratilaca.

    #1 Snimanje live-ova

    Prvi način za zaradu je snimanje live prenosa.

    „Možeš pevati na live-u, pričati o nekoj temi ili pokazivati svoje veštine. Na osnovu toga će ti ljudi donirati ‘giftove’ koje kasnije možeš pretvoriti u novac“, objašnjava Marčac.

    BIZLife je nedavno obrađivao temu zarade na TikToku, koliko vrede i na koji način se pretvaraju u novac „giftovi“ koje influenseri dobijaju tokom snimanja live-a.

    #2 Saradnja sa brendovima

    Drugi način da vam društvene mreže postanu sredstvo zarade su brend dilovi, što podrazumeva saradnju sa najrazličitijim brendovima.

    „Proizvode tih brendova koristiš u svojim videima i na taj način i promovišeš“, kaže Dario.

    #3 Građenje sopstvenog biznisa

    Ovaj način podrazumeva korišćenje svoje publike za razvoj sopstvenog biznisa. Marčac daje primer:

    „To može biti kada influenseri otvore različite restorane, kafiće, foto-studije i tome slično. Oni zapravo koriste svoje mreže da promovišu taj biznis“, navodi TikTok edukator.

     

    Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

     

    Објава коју дели Dario Marčac (@dariomarcac)


    Dario Marčac je na svom TikTok profilu okupio preko 500.000 pratilaca, dok su njegovi klijenti ostvarili ukupno preko 120 miliona pregleda.

    Osnivač je Crew zajednice koja ukupno broji preko 8 miliona pratilaca što je čini najvećom zajednicom TikTok kreatora u regionu Hrvatske, Srbije, BiH, Crne Gore i Slovenije.


    Koliko vredi lav, a koliko ruža: Pokloni na TikTok Live-u mogu da vam donesu BOGATSTVO

    Izvor: BIZLife/Mladen Stanković

    Foto: Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE