Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Drugi dan Woman.Comm konferencija

    Dodelom No Limit nagrada zatvorena druga Woman.Comm konferencija

    Spuštena je zavesa na drugu Woman.Comm konferenciju, koja je poslednja dva dana okupila više od 60 stručnjaka iz sveta komunikacija, rekordan broj posetilaca, mnogo dobre energije i zabave.

    Prisutni su mogli čuti sve o odgovornom poslovanju i komuniciranju, kapmanjama sa svrhom, trendovima u PR-u, employer bendingu i budućnosti u svetu umetne intelegincije i Metaversea.

    „Drugo izdanje Woman.Comm konferencije nadmašio je sva moja očekivanja, više od 400 posetilaca imalo je priliku da sluša vrhunska predavanja stručnjaka koji su otvorili vrata novim perspektivama i razmišljanjima. Već danas nastavljamo sa posvećenošću našoj misiji povezivanja, inspirisanja i osnaživanja žena u oblasti komunikacija. Radujemo se budućim prilikama za zajedničko učenje i rast, te stvaranju još snažnije zajednice“, poručila je Irena Miličević Vukoja, direktorka agencije Prefix i Woman.Comm Cluba.

    Drugi dan Woman.Comm konferencija

    Drugi dan Woman.Comm konferencija

    Priče o tome koliko migranti mogu doprineti društvu i kako možemo raditi kada sarađujemo na human način uz kreativnost, inkluziju i raznolikost, te kako je išao put do ukidanja PDV-a na doniranu hranu bile su odličan uvod u panel „Zašto i kako komuniciramo? Da li cilj opravdava sredstvo?“. Jedan od panelista bio je i glumac Goran Bogdan koji smatra da iako postoje mnogi dobri projekti, kampanje komunikacija je generalno na jako lošem nivou.

    „Ljudi danas komuniciraju svakako, disperzivno, sa puno buke, puno šuma, gubi se sadržaj, srž i istinitost komunikacije! Ja nisam meritoran da kažem ko i šta je kriv za to, nije stvar okrivljivanja, u toj nekoj buci u puno informacija svi uzimaju za pravo da popuju da budu meritorni, nema se stručnosti, nema se autoriteta, izgubila se ta kičma, moralna vertikala“, upozorio je Bogdan.

    Budućnost komunikacijske industrije

    Priča se nasatavila u smeru novih izazova koje nam donosi napredak tehnologije i pojava veštačke inteligencije. Istaknuto je da oprezni moramo biti već kod izbora aplikacija koje instaliramo na telefon i na taj način odobravamo pristup ličnim podacima, no isto moramo biti svesni da sve ima dve strane medalje.

    „AI je realna stvar koja nam se događa, koja može da podstakne ljude da maštaju, ona može da doprinese poboljšanju poslovanja, ne trebamo je se bojati! Mi živimo u 21. veku i ne treba da se durimo nego da prihvatimo budućnost“, podcrtao je Arsenije Kranjski, kreativni direktor u agenciji Why Not.

    Arsenije Kranjski

    Arsenije Kranjski

    Budućnost kominikacije leži u novim generacijama, koje donose i nova pravila. Njihovi kanali za informisanje i komuniciranje su društvene mreže, oni žele više od reklame, nije im interesantno samo da vide proizvod, žele iskustvo o kojem mogu pričati. Ivanka Mabić Gagić, izvršna direktorica hrvatske podružnice kompanije Httpool by Aleph istakla je da već sada živimo u proširenoj stvarnosti.

    „Pojavom Interneta 2.0. i društvenih mreža otvorila su se vrata dvosmernoj komunikaciji, dok u Web 3.0. je budućnost  oglašavanja u Metaverseu gde će korisnici biti potpuno uronjeni u brand kroz tzv. story/brand living te će komunikacija s njima biti kreativnija i složenija. Živećemo u tzv. extended reality-ju, gde će stvarni i virtualni svet biti povezani, a tehnologije kao AR, VR i AI postati naša svakodnevica“, poručila je Ivanka.

    Konferencijski deo događaja završen je pričom o employer brandingu gde je poručeno da on uvek kreće iznutra, prvi korak je da pitamo zaposlenike koji rade kod klijenta kako im je. Iz tih fokus grupa, razgovora i istraživanja se dobija ona srž koja je iskrena, autentična i povezujuća, a uspeh kompanije je zagarantovan.

    Via Media pobednik No Limit BiH Advertising Festivala

    Finale konferencije bilo je rezervisano za veliki povratak No limit BiH Advertising Festivala na kojem su dodeljena priznanja za najbolje kreativne ideje u oglašavanju i odnosima s javnostima u Bosni i Hercegovini za prošlu godinu. U 20 kategorija bilo je prijavljeno ukupno 120 radova, a njih je prijavilo 19 agencija i oglašivača. Predsednica Žirija je bila Brankica Janković, vlasnica i direktorka agencije Aquarius, a članovi su bili stručnjaci iz komunikacijske industrije iz BiH, Hrvatske, Slovenije i Makedonije.

    Agencija Via Media za rad „U Bingu sam“, klijenta Bingo Group, nakon ukupnog zbira u svim katerogijama osvojila je najviše bodova i pripala joj je Grand Prix glavna nagrada No Limit BiH Advertising Festivala, kao i titula Agencije godine.

    Drugi dan Woman.Comm konferencija

    Drugi dan Woman.Comm konferencija

    „Ovo je definitivno naša godina! Nakon titule agencije godine u BiH na Balacanesu, agencije godine u Adria regiji na Golden Drumu, te Grand Sempler na Semplu, dolaze i priznanja na domaćem terenu. Siguran sam da smo pomerili granice i napravili potpuno novu viziju onoga sto naša bh. advertajzing industrija treba i može. Posebno mi je drago što se žiri No Limita ove godine sastojao i od regionalnih stručnjaka što festivalu daje dodatni legitimitet i objektivnost. Hvala partnerima za poverenje, a posebno hvala Via Media timu koji sve ove godine zajedno radi na kreiranju moderne bh. agencije, koja je lider na domaćem tržištu ali i kreativni faktor u regiji. Hvala i našem Enisu, koji je postavio novi standard saradnje na relaciji glumac-agencija“, izjavio je Haris Mujanović, CEO agencije Via Media i direktor marketinga kompanije Bingo.

    Posebna Balkanes nagrada za životno delo dodeljena je Ekremu Dupanoviću, izdavaču i glavnom uredniku portala Media Marketing, dok je za veliki uspeh rada agencije Via Media, kao i lični doprinos komunikacijskoj industiji posebno priznanje dobila i Vesna Beganović, vlasnica Via Media agencije.

    Rekordan broj prijava potvrđuje ono u šta smo svi verovali – bosanskohercegovačko tržište obiluje talentom i kreativnošću, ogromnim potencijalom naših stručnjaka i agencija za komunikacije. Imamo ljude koji su spremni i sposobni da stvore kampanje koje će zadiviti, inspirisati i, što je najvažnije, postići izuzetne uspehe. Ovaj festival nije samo mesto gde se prezentuju radovi; to je platforma koja ističe visok nivo profesionalizma i kreativnosti u našoj industriji. Ova godina je samo početak, putovanja ka još većim uspesima.

    Drugi dan Woman.Comm konferencija

    Drugi dan Woman.Comm konferencija

    NAGRADE NO LIMIT BH Advertising festivala:

     Vanjsko ili Out of Home oglašavanje:

     Zlato: WOW Agency Banja Luka za rad Om Caffes – BUS STOP

    Srebro: WOW Agency za rad Kad bi ljubav bila fotografija

    Bronza:  Via Media za rad Ponosni na sve što radimo.

    Kreativna upotreba podataka:

    Zlato: MITA Group za rad Ludi za lotom

    Kreativna upotreba medija:

     Zlato: Via Media za rad U Bingu sam, klijenta Bingo Group

    Srebro: Represent za influensersku kampanju Nutrino Lab u Bosni i Hercegovini

    Bronza: Mita Group za rad SFF Wiener

    Dobrobit društva:

    Zlato: McCann za rad Isprobaj drugačije cipele

    Srebro: Represent za rad Niko gladan, niko sam

    Bronza: Aquarius za rad Snižena

     Grafički dizajn:

     Zlato: Studio Nenad Došen za vizuelni identitet Pekare Manja

    Srebro:  Aquarius Banja Luka za Demofest

    Bronza: Aquarius Banja Luka, za rad Snack Stop.

     Produkt dizajn:

     Zlato: Studio Nenad za rad Duboka hipnoza.

    Srebro: OOUR Crni Đorđe za rad Taman kako treba

    Bronza:  Aquarius za rad Mate čaj

    PR ili Odnosi s javnošću:

     Zlato: McCann za rad Nemam ti kad

    Srebro: agencija Via Media za kampanju U Bingu sam

    Bronza: pripada Hemofarmu za rad Pregledaj se

    Event:

    Zlato: Via Media za Event U Bingu sam sa Enisom Bešlagićem.

    Srebro: Via Media za Branding konferenciju

    Bronza: Bonjour.ba za Garden City

    Integrisane kampanje:

     Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam

    Srebro:  Via Media za rad Kreditne vrate

    Bronza: Via Media za rad Probudi dijete u sebi

    Digital:

    Podkategorija Web stranice i aplikacije:

    Zlato: Evoke za rad Hajde da imamo vremena za kafu i film

    Srebro: Aquarius za rad Kapp

    Bronza: Degordian za rad Marko Babić

    Komunikacija na društvenim mrežama:

    Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam

    Srebro: Degordian za Golden Cube

    Bronza: BH Telecom za kampanju Moje Sarajevo, moja priča
               

    Web oglasi, publikcije i promocija izvan web stranice:

     Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam

    Srebro: Degordian katalog i banere dm BiH

    Video sadržaji nastali sa namerom da se komunicira na webu ili mobilnom:

     Zlato: Mita Group za Mobello

    Srebro: Via Media za kampanju U Bigus sam

    Bronza: Via Media za kampanju Probudi dijete u sebi

    Ambient.

    Svi oblici komuniciranja na otvorenom:

     Zlato: McCann za rad Moja si glavna uloga

    Srebro: MITA Group za rad SFF Wiener

    Bronza: WOW Agency za OM Caffe Bus stop

    Svi oblici komuniciranja u zatvorenom prostoru:

     Zlato: Via Media za kampanju u Bingu sam

    Zvuk:

    Zlato: Aquarius za rad  Nema brige za Gige

    Srebro:  Via Media za rad Probudi dijete u sebi

    Bronza:  Radio Kameleon za spot Da imaš oko k’o soko

    Print & Publikacije:

    Zlato: Coloseum Agency Tuzla za Medicinski udžbenik!

    Srebro: Poslovne novine za publikaciju 100 najvećih

    Print oglasi:

    Zlato: Aquarius za Filtrum, Rješenje kao iz bajke

    Plakati:

    Zlato: Articoolisan za plakat Searching for Justice

    Srebro: Aquarius za Filtrum, rješenje kao iz bajke

    Bronza: McCann za Coca-Colu

    Film:

    Zlato: MITA GROUP za spot Čarobnjak za tišinu

    Srebro: Communis za spot Mikoten! Gljivice su pročitane

    Bronza: Aquarius za spot Nema brige za gige

    OGLAŠIVAČKA LIČNOST GODINE:

    Haris Mujanović, direktor agencije Via Media

    KREATIVAC GODINE:

    Damir Ruvić, kreativni direktor u agrenciji Via Media

    OGLAŠIVAČ 2023. GODINE: 

    Bingo!

    GRAND PRIX I TITULA AGENCIJA 2023 GODINE:

    Agencija Via Media

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE