
Dizni beleži rast striminga bolji od očekivanog
Volt Dizni je prijavio još jedan skok u registraciji za svoje usluge strimovanja, izbegavajući usporavanje koje je pogodilo njihovog najvećeg rivala Netfliks.
Više od devet miliona ljudi pretplatilo se na onlajn video platforme kompanije u prva tri meseca ove godine, od kojih većina na njen vodeći Disnei+, prenosi BBC.
Posao sa parkovima je takođe procvetao i nastavlja oporavak od pandemije.
Inače, Diznijev učinak bio je pod lupom nakon što je Netfliks prijavio pad pretplatnika prošlog meseca.
I analitičari su bili zabrinuti da bi problemi mogli biti rasprostranjeniji i signalizirati veće usporavanje potražnje potrošača za strimingom.
Dizni investirao u usluge striminga
Dizni je investirao u svoje usluge striminga, videvši ih kao ključne za budućnost svog poslovanja, pošto posećenost filmovima opada i sve više ljudi se okreće od tradicionalne televizije.
Od lansiranja 2019. godine, broj Disnei+ pretplatnika dostigao je skoro 138 miliona.
Privukli su ih hitovi kao što su Marvelova serija „Moon Knight” i film „Turning Red”.
Rast pretplatnika veći od očekivanog
Direktori Diznija rekli su da je rast pretplatnika u poslednjih šest meseci bio veći nego što su očekivali.
Oni su rekli da bi to moglo usporiti u narednim mesecima, pošto kompanija ulazi na tržišta, poput Poljske, gde rat u Ukrajini utiče na raspoloženje. Rekli su da su i dalje uvereni da će postići ciljeve za registraciju.
„I dalje očekujemo povećanje rasta“, rekla je glavni finansijski direktor Christine McCarthi.
Kompanija takođe planira uslugu podržanu oglasima.
Ukupni Diznijevi prihodi u prva tri meseca ove godine porasli su za 23 odsto u odnosu na pre godinu dana na 19,25 milijardi dolara, podstaknuti poslovanjem sa zabavnim parkovima, koji je zabeležio više nego duplo više prihoda.
Netflix masovno GUBI korisnike i milione prvi put nakon 10 godina
Izvor: BIZLife
Foto: Pixabay, Pexels