Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Dizni beleži rast striminga bolji od očekivanog

    Volt Dizni je prijavio još jedan skok u registraciji za svoje usluge strimovanja, izbegavajući usporavanje koje je pogodilo njihovog najvećeg rivala Netfliks.

    Više od devet miliona ljudi pretplatilo se na onlajn video platforme kompanije u prva tri meseca ove godine, od kojih većina na njen vodeći Disnei+, prenosi BBC.

    Posao sa parkovima je takođe procvetao i nastavlja oporavak od pandemije.

    Inače, Diznijev učinak bio je pod lupom nakon što je Netfliks prijavio pad pretplatnika prošlog meseca.

    I analitičari su bili zabrinuti da bi problemi mogli biti rasprostranjeniji i signalizirati veće usporavanje potražnje potrošača za strimingom.

    Dizni investirao u usluge striminga

    Dizni je investirao u svoje usluge striminga, videvši ih kao ključne za budućnost svog poslovanja, pošto posećenost filmovima opada i sve više ljudi se okreće od tradicionalne televizije.

    Od lansiranja 2019. godine, broj Disnei+ pretplatnika dostigao je skoro 138 miliona.

    Privukli su ih hitovi kao što su Marvelova serija „Moon Knight” i film „Turning Red”.

    Rast pretplatnika veći od očekivanog

    Direktori Diznija rekli su da je rast pretplatnika u poslednjih šest meseci bio veći nego što su očekivali.

    Oni su rekli da bi to moglo usporiti u narednim mesecima, pošto kompanija ulazi na tržišta, poput Poljske, gde rat u Ukrajini utiče na raspoloženje. Rekli su  da su i dalje uvereni da će postići ciljeve za registraciju.

    „I dalje očekujemo povećanje rasta“, rekla je glavni finansijski direktor Christine McCarthi.

    Kompanija takođe planira uslugu podržanu oglasima.

    Ukupni Diznijevi prihodi u prva tri meseca ove godine porasli su za 23 odsto u odnosu na pre godinu dana na 19,25 milijardi dolara, podstaknuti poslovanjem sa zabavnim parkovima, koji je zabeležio više nego duplo više prihoda.

     

    Netflix masovno GUBI korisnike i milione prvi put nakon 10 godina

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay, Pexels

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE