Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Direktor naše najveće kompanije i ove godine je bio vredan, posvećen i pametan

    Piše: Milovan Miličković, glavni urednik BIZLife magazina

    Direktor naše najveće kompanije ove godine je, kao i svake druge, bio vredan, posvećen i pametan. Pitajte ga, on će vam to potvrditi. I to je radio svakog dana, negujući odnose sa javnošću, sa novinarima, stejkholderima, potencijalnim partnerima. Svakog dana, iako narušenog zdravlja, pričao nam je šta je tog dana radio, šta misli o konkurenciji, kako se razvijaju sektori kompanije i šta mu je vizija.

    Zna direktor da mu je HR sektor takav kakav je, ali stoji iza svojih zaposlenih, brani ih , štiti, zna on da nisu baš sjajni, ali „gotivi ih” – to su njegovi ljudi. A zna i zašto. Zato što slušaju, klimaju glavom, zato što može sve da im kaže i sve što kaže naići će na oduševljenje. Zna on i da im udari packu, „lupi bananu”, onako u četiri oka, nabaci im da ono što su dobro uradili ili napravili (dešava im se i to ponekad) nije baš nešto i da su mogli bolje. Oni onda spuste glavu, kažu „OK, šefe” i pokunjeni napuste njegov prostor, ostavši u uverenju da direktor, ipak, zna najbolje.

    Zna direktor da mu je PR sektor sjajan, zna da finansije rade ko sat, zna da mu je desna ruka najbolja desna ruka koju može imati, zna da mu svaki sektor u kompaniji radi najbolje moguće. A zašto to zna? Zato što svi rade kako on kaže. Zato što zna da u celoj firmi nema pametnijeg od njega i da nema te glave koja može da ima bolje vizionarske sposobnosti od njega. On, jednostavno, vidi dalje od svih, vidi bolje od svih i ima lepše snove od svih. Pitajte ga, on će vam to potvrditi.

    Naravno, ovakav vid vođenja firme ne postoji ni u jednom priručniku na svetu. Ako možda ne čitate takve knjige, onda sigurno pratite medije i društvene mreže, pa tamo možete videti da najuspešniji ljudi ove planete jednostavno ne vode svoje kompanije na ovaj način. Ono što od njih možete čuti jeste da su daleko od one premise „Ja sam najbolji i najpametniji”, da zapošljavaju ljude koji su bolji od njih i da sigurno ne znaju sve najbolje. Oni su samo sjajni lideri, koji znaju da rasporede resurse, svakom daju pravi posao i da iz svakog izvuku najviše što mogu.

    Nažalost, „naš” direktor citira i ide kroz život sa mislima nekih drugih ljudi. Probajte i da mu kažete da njegovo vođenje firme možda nije baš naročito uspešno, pa ćete videti kako ćete proći.

    Zato direktorima u novoj, 2020. godini želim da budu u najmanjoj mogućoj meri kao direktor naše najveće kompanije, a ostalima da u svojoj firmi nemaju ljude kao što je glavni „junak” ove priče.

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE