Svake 3 SEKUNDE prodaju parfem: Dior uzme MILIONE dnevno zbog Džonija Depa

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Džoni Dep Beta/AP

    Svake 3 SEKUNDE prodaju parfem: Dior uzme MILIONE dnevno zbog Džonija Depa

    Filmska karijera Džonija Depa je ugrožena zbog optužbi i sudske bitke koju vodi sa Amber Herd, ali u svetu mirisa i parfema nije takav slučaj. Dior zahvaljući Depu i parfemu ,,Sauvage”, čije je glumac zaštitno lice, zaradi milione dolara jer se proda svake tri sekunde.

    Tu činjenicu je podelio analitičar i korisnik Tvitera Džon Pomplijano na društvenoj mreži, gde je citirao članak Mari Kler iz 2022. gde se vidi zapanjujuća statistika.

    Pomplijano je otišao korak dalje i utvrdio koliko novca Dior zaradi od parfema ,,Sauvage”.

    ,,Uprkos tome što je većina izdavača odbacila Džonija Depa, Dior je odlučio da ostane uz njega”, napomenuo je on.

    Razlog je to što svake tri sekunde prodaju bočicu njegovog mirisa, koja košta 160 dolara. To znači da zarade više od 4,5 miliona dolara dnevno.

    To je mnogo novca i zato ne čudi što je parfemski gigant odlučio da nastavi saradnju sa glumcem.

    Dior primio pritužbe zbog Džonija Depa

    Nakon što je odbačena Depova tužba za klevetu protiv novina ,,The Sun” 2020, gde su ga u članku nazvali „prebijačem žena“, nekoliko velikih kompanija ga je odbacilo. Jedna od njih je Warner Bros. Ulogu u filmu ,,Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore” su mu oduzeli.

    U to vreme bilo je nekoliko poziva da i Dior treba da sledi njihov primer.

    On je bio zaštitno lice parfema ,,Sauvage” od njegovog lansiranja 2015. godine. Međutim, nakon što je glumac izgubio u sudskom procesu, portparol Uprave za standarde oglašavanja je rekao da je ,,Dior primio ukupno 11 pritužbi od onih koji veruju da Džoni Dep ne treba da bude deo kampanje zbog detalja u vezi sa njegovim nedavnim sudskim slučajem”.

    Džoni Dep, Amber Herd – sudjenje (Beta/AP)

    Dior uprkos svemu ostao uz glumca

    PR agent Mark Bokovski je takođe tvrdio da Depa treba odbaciti.

    „Mislim da bi bilo razumno da Dior prekine veze sa Depom. Sve se može zaustaviti pritiskom na dugme ako to zaista žele. Brend kao što je Dior ne gleda samo na ovu teritoriju. Stav prema Depu u Velikoj Britaniji biće veoma drugačiji od onog u istočnoj Evropi, na primer”, rekao je on za ,,The Guardian”.

    Brendovi se, prema njegovim rečima, nadaju kratkoročnom gubitku pamćenja i dugotrajnoj amneziji.

    „Ove modne kompanije žive u svom sopstvenom balonu, to je kao The Devil Wears Prada. One žive u svetu u kom su navikle da se suočavaju sa kontroverzama“, objasnio je on.

    Međutim, Dior je na kraju ostao uz glumca i izgleda da je izdržao kontroverzu oko Depa.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Beta/AP

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE