Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Digitalizacija u maloprodaji – brzo, bezbedno i jednostavno do usluge

    Kako bi izašla u susret potrebama potrošača kompanija NIS je uvela brojne inovativne usluge u svom maloprodajnom lancu, među kojima su i aplikacija za plaćanje goriva „Drive.Go“, kao i digitalna verzija programa lojalnosti „Sa nama na putu“.

    Ceo svet prolazi kroz epohu digitalizacije, te izuzetak nisu ni industrije koje se smatraju tradicionalno konzervativnim. I zaista, da li ste pre samo par godina mogli znati da ćete biti u prilici da za gorivo plaćate mobilnim telefonom? Da ćete sve prednosti programa lojalnosti moći da koristite u svega par klikova, bez potrebe da kartice fizički nosite sa sobom? Današnji potrošači cene svoje vreme i do usluga žele da stignu brzo, jednostavno i uz bezbedno plaćanje.

    Kompanija NIS izašla je u susret ovim očekivanjima uvođenjem brojnih inovativnih usluga i servisa. Iako ova kompanija sprovodi proces digitalizacije u svim segmentima poslovanja, od oblasti istraživanja i proizvodnje nafte i gasa pa sve do energetskih projekata, inovacije su posebno vidljive u oblasti maloprodaje. Korisničko iskustvo potrošača NIS-a ponajviše je unapređeno uvođenjem mobilnih aplikacija „Drive.Go“ i „Sa nama na putu.“

    „Drive.Go“ – nema potrebe za čekanje u redovima

    Aplikacija za plaćanje goriva „Drive.Go“ potrošačima je dostupna još od 2000. godine. Tada je, imajući u vidu pandemiju korona virusa, značajno doprinela očuvanju zdravlja potrošača i zaposlenih na benzinskim stanicama. Do danas ova aplikacija je preuzeta više od 290.000 puta.

    Njeno korišćenje je vrlo jednostavno, a može se instalirati na svim „pametnim“ telefonima. Kada se preuzme aplikacija, neophodno je uneti lične podatke i broj platne kartice. Plaćanje se vrši bez potrebe odlaska na kasu, i to očitavanjem QR koda na točionom mestu. Ceo proces okončava se „klikom“ na opciju „Plati“, i sve to iz udobnosti sopstvenog automobila. Pritom su svi uneti podaci u potpunosti zaštićeni, a svaka platna transakcija se sprovodi u skladu sa PCI DSS standardima koji važe za najbezbednije u finansijskom globalnom sektoru.

    „Sa nama na putu“ – pouzdan partner vozača

    Značajna unapređenja ostvarena su i kod programa lojalnosti kompanije NIS „Sa nama na putu“, koji je program lojalnosti broj jedan za vozače u Srbiji sa više od 850.000 korisnika. Prilikom svake kupovine na NIS Petrol i Gazprom benzinskim stanicama,  uz „Sa nama na putu“ karticu ili aplikaciju, potrošač može da uštedi i  do šest dinara po litru kupljenog goriva, a bonus poeni dobijaju se i prilikom kupovine robe i usluga.

    Mobilne aplikacije „Drive.Go“ i „Sa nama na putu“ sadrže i mnogobrojne dodatne funkcionalnosti, kao što su mapa svih NIS Petrol i Gazprom benzinskih stanica i filteri za bržu pretragu. Takođe, jedna od interesantnih funkcija u okviru aplikacije je i „Duž rute“ koja prikazuje NIS Petrol i Gazprom  benzinske stanice koje se nalaze između trenutne lokacije i neophodne destinacije, što omogućava vozaču da odabere na koju benzinsku stanicu će se zaputiti.

    Sve pogodnosti ovih digitalizovanih programa NIS-a su dostupne na samo par klikova i to potpuno besplatno preuzimanjem sa Google Play-a, App Store-a ili AppGallery-ja. Mobilna aplikacija „Sa nama na putu“ spada u tri vodeće poslovne aplikacije u Srbiji sa skoro 650.000 preuzimanja. O tome da su ove aplikacije kompanije NIS odlično primljene među potrošačima svedoči i činjenica da su među tri najpopularnije besplatne aplikacije u kategoriji „posao“ na Play prodavnici. U NIS-u navode da je uspeh ovih aplikacija samo dodatni motiv da se nastavi sa unapređenjima njihove funkcionalnosti kako bi se potrošačima obezbedile nove inovativne usluge i servisi.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE