Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Digitalizacija stigla i do benzinskih stanica

    Aplikaciju koja omogućava plaćanje goriva bez odlaska na kasu na NIS Petrol i Gasprom benzinskim stanicama preuzelo više od 300.000 korisnika

    Pandemija za nama nametnula je potrebu za pojednostavljenjem usluga i bezbednošću korisnika, ali smo svi lako prihvatili novo, digitalno doba koje je nakon toga ubrzano došlo, a koje je pre nekih 20-ak godina bilo rezervisano samo za najbogatije zemlje sveta.

    Novo doba donelo je i nova iskustva za potrošače, kao i nove perspektive i alate, koji su ipak najvidljiviji u oblasti retaila. O izmenama u navikama potrošača najbolje govori e-trgovina, koja je preko noći „eksplodirala”. U novonastalim okolnostima opstali su i uspeli oni biznisi koji su bili spremni da se brzo prilagode i iskoriste sve mogućnosti koje savremeni tržišni trendovi nude.

    Primenom digitalnih tehnologija poslovni procesi postaju brži, lako dostupni, a ujedno i bezbedni za potrošače. Iz tog razloga kompanije razvijaju usluge koje se zasnivaju na inovativnim rešenjima, koje uz praktičnost i efikasnost garantuju visok kvalitet i pouzdanost. U našoj zemlji, NIS je kompanija koja sprovodi proces digitalizacije u svim segmentima poslovanja, ali ono što je potrošačima najlakše da uoče su projekti u maloprodaji. Kupovina goriva, kao i širokog asortimana iz Drive Cafe prodavnica i restorana na benzinskim stanicama NIS-a unapređena je zahvaljujući „Drive.Go” mobilnoj aplikaciji za kupovinu goriva i „Sa nama na putu” programu lojalnosti koji ima i svoju digitalnu verziju. „Drive.Go” je vodeća aplikacija u svom segmentu koju je preuzelo više od 300.000 potrošača, dok je „Sa nama na putu” program lojalnosti broj jedan za vozače u Srbiji sa više od 850.000 aktivnih korisnika.

    Kompanija NIS je prva u Srbiji uvela mogućnost plaćanja goriva putem mobilnog telefona uz „Drive.Go” mobilnu aplikaciju bez ulaska u maloprodajni objekat. Lansirana je u aprilu 2020. godine, za vreme vanrednog stanja, sa primarnim ciljem očuvanja javnog zdravlja. Podaci koji se prilikom registracije unose u aplikaciju su u potpunosti zaštićeni, a svaka platna transakcija sprovodi se u skladu sa PCI DSS standardima koji važe za najbezbednije u finansijskom globalnom sektoru.

    Mobilna aplikacija „Drive.Go” poseduje i dodatne funkcionalnosti kao što su prikaz mape uz pomoć koje se dolazi do najbliže benzinske stanice NIS-a, informacije o radnom vremenu, vrstama goriva i uslugama na NIS Petrol i Gazprom benzinskim stanicama, mogućnost da prilikom svake kupovine na e-mail adresu potrošača stiže fiskalni račun, a ukoliko je potreban račun za firmu neophodno je da se sačuva PIB broj u segmentu „Moja firma”. Korisnici „Drive.Go” aplikacije imaju na raspolaganju i uslugu „Moj auto”, koja pruža mogućnost beleženja datuma isteka saobraćajne i vozačke dozvole i polise osiguranja, kao i podešavanja podsetnika za te dane.

    Registracijom kartice programa lojalnosti „Sa nama na putu” u „Drive.Go” aplikaciji omogućeno je sakupljanje bonus poena prilikom svake kupovine goriva na NIS-ovim benzinskim stanicama. Članstvu ovom programu lojalnosti moguće je pristupiti i onlajn putem „Sa nama na putu” mobilne aplikacije.

    Korišćenjem „Sa nama na putu” kartice ili mobilne aplikacije sakupljaju se bonus poeni koji donose značajne uštede prilikom kupovine širokog asortimana proizvoda na benzinskim stanicama NIS-a, a potrošač može da uštedi i do šest dinara po litru kupljenog goriva. Mobilna aplikacija sadrži mapu svih NIS Petrol i Gazprom benzinskih stanica, njihovo radno vreme, kao i udaljenost u kilometrima. Dodatna funkcionalnost „Duž rute” prikazuje sve benzinske stanice koje se nalaze na unapred definisanoj ruti kretanja. Putem mobilne aplikacije potrošačima je omogućen i uvid u broj sakupljenih kupona i osvojenih poklon vaučera.

    Pored toga, u saradnji sa partnerima, Narodnom bankom Srbije i Bankom Poštanska štedionica, kompanija NIS je na svojim benzinskim stanicama uvela instant plaćanje računa nakon obavljene kupovine mobilnim telefonom uz pomoć IPS QR koda, kao i mogućnost plaćanja mesečnih komunalnih računa koji sadrže NBS IPS QR kod.

    Na NIS-ovim benzinskim stanicama omogućeno je i podizanje gotovine do 5000 dinara prilikom plaćanja računa na kasi objekta za korisnike „Dina”, „Visa” i „Mastercard” platne kartice. Za korisnike „Dina” kartice uvedeno je i odloženo plaćanje goriva, robe i usluga do 30 dana, kao i mogućnost plaćanja na dve jednake rate, nakon 30, odnosno 60 dana od datuma kupovine. NIS je za potrošače uveo i poklon kartice u digitalnom formatu, koje mogu da se koriste za kupovinu goriva i proizvoda iz Drive Cafe prodavnica i restorana.


    PRILIKOM PLAĆANJA RAČUNA, NA NIS-OVIM BENZINSKIM STANICAMA MOGUĆE JE PODIĆI GOTOVINU DO 5000 DINARA


    „Kompanija NIS nije samo lider u svojoj industriji, nego je i jedan od lidera u Srbiji u oblasti digitalizacije proizvodnih procesa i usluga. Kada je u pitanju digitalizacija i automatizacija na benzinskim stanicama, pažljivo osluškujemo potrebe potrošača i svake godine se trudimo da idemo korak dalje u unapređenju funkcionalnosti naših proizvoda i usluga. Pored toga, uvodimo i nove, inovativne usluge kako bismo odgovorili na izazove savremenih trendova u poslovanju, ojačali tržišnu konkurenciju i kako bi naši potrošači dobili najbolje korisničko iskustvo”, kažu u NIS-u. 

     

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE