Delta City: Šoping centar kao urbani komšija koji povezuje zajednicu
Delta City se ponosi ne samo kao šoping centar, već i kao zajednica koja povezuje zakupce, posetioce i svoj tim. Tajna njihovog uspešnog poslovanja leži u razumevanju potreba svakog pojedinca, efektivnoj komunikaciji i inovativnom pristupu poslovanju. Centar se trudi da proces kupovine učini što prijatnijim i pristupačnijim, stvarajući prostor gde se svi osećaju kao kod kuće.
Jedna od ključnih prednosti Delta City šoping centra je njegov pažljivo osmišljen tenant mix. Raznovrsnost ponude omogućava posetiocima da na jednom mestu zadovolje sve svoje potrebe – od mode i tehnologije, preko najrazličitijih usluga, do gurmanskih užitaka.
Ali, Delta City ne staje samo na ponudi proizvoda već konstantno osvežava i upotpunjuje šoping iskustvo kroz kontinuirane kreativne marketinške projekte i dodatne sadržaje. Bilo da se radi o povratku u školu ili na posao, posetioci mogu da očekuju inspirativne kampanje koje pružaju zadovoljstvo i čine svaku posetu ovom šoping centru nezaboravnim iskustvom.
Jelena Obradović, marketing menadžer u MPC Properties kaže da se za Delta City vezuje emotivni aspekt, jer ovaj šoping centar nudi sve što je potrebno: osećaj sigurnosti, podršku, prostor za inspiraciju i podstrek.
„Akcenat bih stavila na predano stvaranje zajednice između zakupaca, posetilaca i Delta City tima. Ključ je u razumevanju potreba, dobroj komunikaciji i inovativnom pristupu poslovanju i sagledavanju procesa kupovine“, objašnjava Obradović.
Prema rečima marketing menadžerke, Delta City je “urbani komšija” koji lokalnoj zajednici olakšava svakodnevicu i podrška je za sve životne situacije i događaje i koji je uvek tu kao oslonac i potpora. Jedan od centralnih događaja u šoping centru je svakako “Sportsko leto” koje okupira pažnju svih posetilaca na samom ulazu. Posebno onih najmlađih.
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
Sportsko leto u Delta City SC
Ovog leta, Delta City je pokrenuo jedinstven projekat pod nazivom „Sportsko leto,“ koji traje od 15. jula do 31. avgusta. U skladu sa temom Olimpijskih igara koje su iza nas, najmlađi posetioci imaju priliku da se oprobaju u različitim sportskim disciplinama poput stonog tenisa, golfa, skoka udalj, košarke i popularnog cornhole-a.
Prema rečima naše sagovornice celokupna scenografija osmišljena je da podseća na letnju oazu sa sportskim „ostrvcima,“ pružajući posetiocima jedinstveno iskustvo u klimatizovanom prostoru. Ovo je prilika da najmlađi uz igru i zabavu radosno dočekaju povratak u školu.
“Radno vreme je svaki dan od 12 do 20 časova, a prema dosadašnjim rezultatima, projekat prevazilazi sva očekivanja, s obzirom na stalnu gužvu i pozitivne komentare kako unutar centra, tako i izvan njega”, kaže ona.
U skladu sa temom povratka u školu, Obradović za BIZLife kaže da “nema izgubljenih snova sa dobrim planom, tako da je dobro napravljen plan prvi korak ka ispunjenju svih postavljenih ciljeva”.
“Bitno je da se škola shvati kao igra sticanja novih znanja i sklapanja novih prijateljstava, a posao kao uživanje u stvaranju i napretku. Prvi dani škole nose uzbuđenje povratka u školske klupe što predstavlja početak ispisivanja novih stranica i pravljenja novih koraka. S tim u vezi, Delta City se ističe atraktivnim tenant mixom, atraktivnom ponudom i dodatnim sadržajem što podrazumeva i navedene prilike”, objašnjava ona.
Pored Delta City SC, iznenađenja i u Immo Outlet Centru
U dinamičnom okruženju današnjice, gde se tempo života ubrzava, Delta City i Immo Outlet Centar su nezaobilazne destinacije, a ovog septembra i novembra pripremaju se velike proslave povodom rođendana oba centra.
Delta City, prvi šoping centar na ovim prostorima, će u novembru proslaviti svoj 17. rođendan, dok će Immo Outlet Centar u septembru obeležiti 15 godina postojanja. S tim u vezi, proslave će biti neočekivane i nezaboravne, sa brojnim iznenađenjima koja u ovom trenutku ostaju tajna.
Ključ uspeha leži u našem timu, našem drugačijem pristupu, drugačijem postavljanju marketing strategije i uloženom trudu i ljubavi. Delta City i Immo Outlet Centar nisu samo brendovi. Delta City i Immo Outlet Centar su emocije.
„Treba dodati jako važan digitalni aspekt koji podrazumeva i podrazumevaće veću zastupljenost reel formata i interesantnije najave događaja na SoMe u vidu 3D animacija i animacija sa primenom AI. Pre svega toga, Delta City i Immo Outlet Centar pripremaju niz projekata o čemu se posetioci mogu detaljnije informisati u narednom periodu putem Delta City i Immo Outlet Centar digitalnih kanala komunikacije”, navela je Obradović.
Centri za tim i zajednicu znače nešto mnogo više. „Ključ uspeha leži u našem drugačijem pristupu, drugačijem postavljanju marketing strategije i uloženom trudu i ljubavi. Delta City i Immo Outlet Centar nisu samo brendovi. Delta City i Immo Outlet Centar su emocije“, kaže Obradović. „Svaki dan je nova prilika, motivacija je konstantna, a problemi su samo izazovi.“
Za sve ljubitelje šopinga i zabave, Delta City i Immo Outlet Centar najavljuju uzbudljivu sezonu, sa posebnim događajima i iznenađenjima koja će se otkrivati tokom predstojećih meseci. Detalji o proslavama i novim projektima biće dostupni putem digitalnih kanala komunikacije oba centra, pa se svakako isplati pratiti ih za sve najnovije informacije.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: BIZLife/Privatna arhiva