Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    CSR #BIZkolegijum – Damjan Stamenković, Meridianbet

    Tema poslednjeg BIZkolegijuma bio je CSR.

    Damjan Stamenković, Head of Global CSR, Meridianbet

    • Šta je održivo ili odgovorno poslovanje u 2022. godini?

    Pandemija je samo ubrzala ono što smo u Meridianu godinama pre toga primenjivali. Održivo poslovanje postoji samo ako se podjednako dobro zasniva na sledeća četiri stuba: društvenom – kako se odnosimo prema zajednici u celini i njenoj dobrobiti; ljudskom – kako tretiramo svoje zaposlene i doživljavamo svoje klijente; ekonomskom – gde se rast biznisa ne dešava nauštrb neposrednog okruženja; ekološkom – gde poslovanje takođe i čuva prirodnu sredinu. Upravo su to četiri polja delovanja kompanije Meridian i pravci kojima težimo ne samo u 2022. već i u neposrednoj budućnosti.

    • Koji su najveći izazovi u CSR strategijama?

    Jedan od izazova je usaglašavanje spoljašnje CSR misije i vrednosti same kompanije kako bi se postigao maksimalan učinak. Prava CSR kampanja nastaje samo onda kada program kojim se bavite direktno odgovara misiji i viziji vašeg tima i neposredno se fokusira na suštinske, svakodnevne probleme društva u kome poslujete. Kada postajete ono o čemu ste (do tada) govorili.

    Damjan Stamenković, Head of Marketing, Meridianbet 

    Damjan Stamenković, Head of Marketing, Meridianbet

    Neadekvatno planiranje i procena uticaja kampanje koju radite još je jedan čest izazov, pa neretko i razlog odustajanja, a naše iskustvo širom sveta pokazuje da je dobro postavljena i istrajna CSR kampanja najbolji generator rasta brenda, pa i profita kompanije na dugoročnom planu. Ne treba zanemariti ni strah od potencijalne negativne reakcije javnosti i odsustvo fokusa u ciljevima (preširoko postavljeni programi umesto konkretnog benefita za lokalne zajednice) kao izazove koji ponekad prerastu u nepremostive prepreke.

    • Navedite tri osnovna cilja održivog poslovanja.

    Cilj održivog i društveno odgovornog poslovanja jeste, pre svega, komuniciranje o zajedničkim vrednostima, a time i podizanje kredibiliteta kompanije i njene vidljivosti. Takvim modelom poslovanja se delima, a ne samo rečima, šalje jasna poruka da je kompanija zaista deo zajednice u kojoj posluje. Kompanije koje na taj način primenjuju koncept održivog poslovanja, logično, u perspektivi podižu entuzijazam zaposlenih i privlače najbolje talente sa tržišta. To se vrlo brzo odražava i na korisničku bazu, kao i na ostale, vrlo opipljive segmente poslovanja – ljudi jednostavno žele da budu deo uspešne i društveno odgovorne priče, a ovo se posebno odnosi na generaciju milenijalaca. Sve smo ovo naučili na sopstvenom primeru – ovo je mapa puta, a ne spisak opštih mesta.

    Damjan Stamenković, Meridianbet

    Damjan Stamenković, Meridianbet

    • Šta kao kompanija još niste uspeli da realizujete, a imate u planu?

    Pre bismo rekli da u narednom periodu za kompaniju Meridian sledi konkretizacija brojnih osmišljenih ekoloških i društveno odgovornih programa i njihovo spajanje sa najboljim praksama digitalnog oglašavanja koje primenjujemo u poslovanju – pre svega, kroz uvođenje opcije „Donate” na našim sajtovima, kojom ćemo neposredno uključiti korisnike u čitav proces. Tu je i nastavak rada Meridian fondacije „Od srca sa ljubavlju”, naročito na polju humanitarnog rada, socijalne inkluzije, unapređenja veština celoživotnog učenja i usavršavanja, ali i podrške nauci, kulturi i sportu.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE