Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Da li ste pod dejstvom alkohola ako konzumirate jedno alkoholno piće?

    Skoro polovina ljudi (48%) koji su konzumirali jedno ili dva alkoholna pića, i čija količina alkohola u krvi u tom trenutku varira između 0.03-0.09%, ne smatra da je pod uticajem alkohola, pokazali su rezultati međunarodnog istraživanja koje je sprovela kompanija HEINEKEN. Rezultati istraživanja predstavljeni su studentima Saobraćajnog fakulteta u Beogradu, na edukativnoj radionici „When you drive, never drink“ u okviru istoimene globalne Heineken® kampanje.

    „Kroz svaku aktivnost i svaki poslovni potez, kompanija HEINEKEN Srbija se trudi da ukaže potrošačima i široj javnosti na važnost odgovorne konzumacije alkohola i štetnost njegove zloupotrebe, pogotovo kada je u pitanju bezbednost u saobraćaju“, rekao je ekspert za korporativne poslove kompanije HEINEKEN Srbija Goran Stupar.

    Predstavnik Komiteta za bezbednost saobraćaja Damir Okanović prikazao je realne primere iz saobraćaja kao i posledice vožnje pod dejstvom alkohola.

    „Vozači koji upravljaju vozilom pod dejstvom alkohola su tempirane bombe na putevima, ali da bismo sprečili njihovo postojanje u saobraćaju, nije dovoljno da se bavimo samo kažnjavanjem. Neophodno je da vozače, pre svega mlade, edukujemo i podignemo im nivo svesti o značaju odgovorne konzumacije alkohola“, izjavio je Okanović.

    Najpoznatiji domaći stručnjak iz oblasti automobilizma i saobraćaja Mladen Alvirović, predstavio je studentima prvi realni eksperiment u Srbiji sproveden na temu alkohola i vožnje.

    „Vožnja u alkoholisanom stanju u Srbiji je postala stvar dokazivanja nečije vrednosti ili sposobnosti. Jedan od razloga za takvo ponašanje je nedostatak edukacije. Zato je akcija koju kompanija HEINEKEN Srbija sprovodi odličan primer kako se direktno komunicira sa najugroženijima“, rekao je Alvirović.

    Pored interesantnih informacija koje su saznali na predavanju, studenti su imali priliku da probaju naočare koje simuliraju vid pod dejstvom alkohola, kao i da provere brzinu svojih refleksa onako kako to rade profesionalni vozači – na specijalnoj BATAK Champion Reaction mašini.

    Kompanija HEINEKEN Srbija i Komitet za bezbednost saobraćaja uspešno su sproveli radionice o odgovornoj konzumaciji na Ekonomskom i Saobraćajnom fakultetu, a radionice su najavljene na još dva fakulteta Univerziteta u Beogradu – Pravnom i Fakultetu organizacionih nauka.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE