Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Da li će Starbaksova kafa sa MASLINOVIM ULJEM privoleti Italijane?

    Najveći svetski lanac kafe Starbucks saopštio je da pokreće liniju pića sa maslinovim uljem u Italiji.

    Starbucks novom verzijom kafe pokušava da se prilagoditi italijanskom tržištu i lansirata nešto inovativno.

    Izvršni direktor Hauard Šulc kaže da je maslinovo ulje „neočekivani, baršunasti, puterasti ukus, te da je poboljšalo kafu i lepo se zadržava na nepcu“.

    Starbucks je među najvećim američkim preduzećima koja su se suočila sa preprekama dok su pokušavala da se prošire na italijansko tržište hrane i pića.

    Starbucks, inače nije baš preterano popularan u Italiji zbog specifičnosti tamošnjih konzumenata kafe koja je deo kulturne tradicije. Italijanska scena kafe poznata je po svojim nezavisnim kafićima koje često vode porodice. Starbucks trenutno ima dvadesetak kafića u Italiji.

    Starbucks (Pixabay)

    Asortiman Oleato, koji danas kreće u prodaju u Italiji, uključuje ledeni espresso i belu kafu s maslinovim uljem i „penicom od zobenog mleka“. Biće tu i „cold brew“ kafa (hladno pripremljena kafa) u kojoj se „svilenkasta infuzija ekstradevičanskog ulja Partanna s penom slatke pavlake od vanile… polako prelieva kroz napitak“.

    „Sada će biti ljudi koji će reći, maslinovo ulje u kafi? Ali dokaz je u šoljici“, rekao je Šulc na veb stranici kompanije, dodao je i da ne može da se seti trenutka kada je bio više uzbuđen i oduševljen.

    Kompanija planira da ovog proleća donese ovaj izbor toplih i ledenih napitaka u prodavnice u južnoj Kaliforniji u SAD. Velika Britanija, Bliski istok i Japan će uslediti kasnije ove godine.

    Da li Starbucks ovim postaje „zdraviji“?

    Maslinovo ulje je ključni deo mediteranske ishrane, povezano sa zemljama poput Italije, Grčke i Španije.

    Njegove zdravstvene prednosti se delimično mogu pripisati mononezasićenim masnim kiselinama, koje sadrže vitamine i minerale, i obogaćeno je polifenolima, mikronutrijentima dobijenim iz biljaka.

    Izraz „pijte maslinovo ulje“ bio je popularan na platformi za deljenje video snimaka TikTok prošle godine, a pristalice kažu da ima antiinflamatorna svojstva.

    Maslinovo ulje (Pixabay)

    Neki Italijani pozvali su na bojkot Starbucks-a kada je objavio planove da otvori svoju prvu radnju u zemlji 2018. U to vreme, gospodin Šulc je rekao: „Ne dolazimo da učimo Italijane kako da kuvaju kafu. Dolazimo ovde sa poniznošću i poštovanjem, da pokažemo šta smo naučili od njih.“

    Prošle godine, vest da Domino’s Pizza napušta Italiju proslavili su neki korisnici društvenih mreža. Gigant brze hrane borio se da pridobije kupce u rodnom mestu pice otkako je tamo lansiran 2015.

    Suočio se sa sve oštrijom konkurencijom tokom pandemije jer su se lokalni restorani prijavili na platforme za dostavu hrane kao što su Deliveroo i Just Eat.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Freepik/Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE