Čuveni brend sportske opreme koji posluje i u Srbiji MENJA LOGO
Francuska kompanija sportske opreme Decathlon, koja posluje i u Srbiji, želi da modernizuje svoj imidž uoči ovogodišnjih Olimpijskih igara.
Imajući na umu proleće, francuski prodavac sportskih proizvoda Decathlon najavio je pokretanje svog rebrendiranja jer predviđa rast potražnje za sportskom opremom.
Francuski trgovac na malo je zvanični sponzor Olimpijskih igara u Parizu 2024. i nada se da će njegov logo i amblematski brendovi doživeti povećanje vidljivosti zbog događaja.
Decathlon dévoile sa nouvelle identité et son nouveau logo. Vous aimez ? pic.twitter.com/UdmlcJBs8d
— Creapills 💊 (@creapills) March 12, 2024
Očigledna promena je novi vizuelni identitet brenda, koji prelazi od skoro tirkizno nebo plave do dublje, tamnije kobalt plave.
Prodavnice će takođe proći kroz sličnu metamorfozu, iako će za to trebati vreme. Decathlon je prikazao prodavnicu sportske opreme modernijeg izgleda u kojoj će kupci moći da kupuju u bliskoj budućnosti.
„Ovo uključuje ponovno kreiranje našeg korisničkog iskustva, ubrzanje kretanja ka održivosti i modernizaciju naše kompanije od početka do kraja“, rekla je izvršna direktorka Decathlona Barbara Martin Coppola.
Saopštenje je naišlo na različite reakcije. Neki su pohvalili predloženi rebrending, dok drugi brinu da će kultni brend Decathlona sada izgledati kao bilo koja druga prodavnica sportske opreme.
Kompanija, osnovana 1976. godine, treba da napusti jedan od svojih dobro poznatih brendova, Artengo, ali će zadržati ikone poput Kuechua, Domios, Tribord ili Btvin.
Decathlon has a new brand identity. Most consumers won’t read or know or even care about the philosophy behind the refreshed identity that’s usually trotted out by CEOs at such times.
As a consumer, I like it. As a marketer, I like it too. How about you?https://t.co/S1kF8DsLuH
— Ashok Lalla (@ashoklalla) March 14, 2024
Finansijski rezultati Decathlona su tokom godina stalno rasli, sa izuzetkom 2020. godine pogođene pandemijom. Prihod francuske kompanije za 2022. porastao je za 12 odsto u odnosu na prethodnu godinu i 21 odsto u odnosu na 2019. godinu.
Uprkos dobrom finansijskom stanju i time što se smatra jednim od najcenjenijih brendova u Francuskoj i drugde, Decathlon želi da bude percipiran kao specijalizovaniji brend, sa proizvodima višeg kvaliteta, piše Euronews Business.
Nekoliko dana pre lansiranja svog novog brenda, Decathlon je dobio neočekivanu podršku od Kanye Westa koji je poneo neke njihove komade.
Jul did it first 😏 https://t.co/LhJBFZFrRM
— Decathlon (@Decathlon) February 29, 2024
Izvor: BIZLife
Foto: Freepik
Pingback: Decathlonov sledeći korak