Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Coca-Cola

    Coca-Cola predstavila novu ekološki prihvatljiviju ambalažu (FOTO)

    Coca-Cola je odlučila da promeni svoju ambalažu u sklopu svoje višegodišnje inicijative da bude ekološki prihvatljivija. U američkim prodavnicama ove nedelje, sve verzije Coca-Cole, bez šećera, dijetalne i originalne, koje se prodaju u bocama od 0,5 litara biće napravljene od 100 odsto reciklirane plastike.

    Ovaj korak predstavlja prekretnicu za giganta i približava ga cilju da do 2030. godine polovinu svog portfolija pravi od recikliranog materijala.

    Zagađenje plastikom za jednokratnu upotrebu ostaje veliki problem, a nedavni izveštaj pokazuje da kompanije proizvode rekordne količine uprkos naporima da budu održivije. Plastika je problematična jer je uglavnom napravljena od polimera stvorenog od opasnih fosilnih goriva.

    „Potrošači traže održivija rešenja u svojoj ambalaži, bilo da se radi o ambalaži napravljenoj od materijala koji se može reciklirati ili pakovanju koje se može ponovo koristiti. Poznati smo kao velika globalna kompanija za piće, imamo odgovornost da uvodimo inovacije“, rekao je za CNN ekskluzivno Kurt Riter, potpredsednik Coca-Cole za održivost u Severnoj Americi.

    U Sjedinjenim Državama, Coca-Cola je prvi put predstavila reciklirani polietilen tereftalat (rPET) 2021. godine sa brendom Dasani u nekoliko država, pre nego što je 2022. godine uveden širom zemlje. Godinu dana kasnije, Coca-Cola je napravila veliku promenu kada je izbacila zelene boce Sprite-a koji je bio aditiv težak za recikliranje. To je dovelo do toga da se njegovo kultno pakovanje promeni iz zelene u prozirno.

    Nova Coca-Cola etiketa

    Kupci će primetiti novu etiketu koja označava promenu, iako sama boca neće izgledati previše drugačije od pakovanja koje se trenutno prodaje. Međutim, etiketa i poklopci neće biti napravljeni od 100 odsto reciklirane plastike.

    Kompanije kao što je Coca-Cola prave ambalažu koja je ekološki prihvatljivija jer su se poslednjih godina pojačala svest potrošača. Ali Riter je priznao da je prerano suditi da li nove boce „rezultuju merljivim promenama u prodaji“. Najnovija zarada Coca-Cole pokazuje da je obim prodaje u Severnoj Americi pao za 1 odsto zbog slabljenja potražnje za sportskim pićima i kafom.

    Kompanija ima za cilj da završi uvođenje nove ambalaže širom zemlje do kraja leta. Kompanija Coca-Cola Smartwater takođe planira da kasnije ove godine u Njujorku i Kaliforniji predstavi boce napravljene od 100 posto reciklirane plastike.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE