Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    banka

    Koliko vremena za života provedemo ČEKAJUĆI U REDU i kako da ga „prevarimo“

    Supermarket. Pošta. Mesara. Državna uprava. Banka. Različite lokacije, a jedna zajednička stvar – čekanje u redu.

    Niko se ne budi ujutru sa idejom da je baš tog dana sjajno da čeka u redu, no ipak istraživanja su pokazala da prosečna osoba u svom životu provede čitavih šest do osam meseci čekajući u redu. Od toga najviše čekamo u prevozu, u ordinaciji, ili kada jednostavno završavamo neke administrativne poslove.

    Prosečna osoba provede oko 27 dana svog života čekajući prevoz na autobuskoj stanici. U gušće naseljenim delovima planete ovaj broj dana je sigurno znatno veći. Prema statistici 43 dana u životu provedemo čekajući operatera da nam se javi u kol centru.

    Većina nas to smatra cenom toga kada želimo nešto da obavimo: to je jednostavno deo procesa, sviđalo se to vama ili ne. „Kockanje“ sa šest meseci prosečnog života je previše, vreme može biti bolje iskorišćeno bez žrtvovanja same stvari koju čekate.

    Da li smo „prevarili“ čekanje u redu?

    Tehnologija je osmislila bezbroj stvari koje radimo svaki dan, od načina na koji dobijamo proizvode i usluge do načina na koji konzumiramo informacije.

    banka

    Čekanje u redu, vreme (Freepik)

    Stajanje u redu je aktivnost koja je decenijama bila „propast pojedinaca“. To je nešto u čemu niko zaista ne uživa, ali je takođe nešto o čemu je retko ko razmišljao da poboljša. Najveća „nadogradnja“ koju su redovi videli tokom godina je uzimanje broja i čekanje da budemo usluženi, što u suštini čuva vaše mesto tako da ne morate fizički da stojite u redu.

    Jedan od načina koji su pronašli zabavni parkovi jeste da su pokušali da poboljšaju čekanje u redu prodajom elektronskih propusnica koje „drže“ vaše mesto u liniji dok uživate u drugim atrakcijama. Ove propusnice rade prilično dobro, ali su obično dostupne u veoma ograničenoj ponudi i često koštaju više od ulazne karte. To jednostavno nije prikladno niti pravedno rešenje za mase.

    Tehnologije se primenjuju u sve više aspekata naših života i iznova unapređuju načine na koje radimo uobičajene stvari, pa tako utiču i na pitanje da li moramo za sve da čekamo u redu.

    Šta su nam donele mobilne tehnologije?

    Pored mogućnosti da komuniciramo, sami sebe fotografišemo ili gledamo seriju na malom ekranu, pametni telefoni dali su nam bezbroj načina da ih pametno i iskoristimo, olakšamo sebi život i ne provedemo osam meseci čekajući u redu, već nešto manje.

    pexels, roming muškarac mobilni telefon banka

    Mobilni telefon (Pexels)

    Jedan od benefita je svakako i korišćenje mobilne aplikacije koja vam može uštedeti vreme odlaska u banku i stajanja u redovima. Banka u telefonu nema radno vreme, tako da ne morate da razmišljate kako da pitate šefa da li možete izaći sa posla da biste završili posao u banci. Jednostavno se ulogujete u svoju aplikaciju i recimo, završite zahtev za kredit ako je to vaša potreba, a novac može leći na vaš račun – bez i jednog odlaska do ekspoziture.

    Jednu takvu aplikaciju ima OTP banka uz pomoć koje vaš telefon može da postane najsavremenija ekspozitura banke. U pitanju je OTP m-bank aplikacija.

    OTP m-bank aplikacija ima brojne nove i unapređene funkcionalnosti dizajnirane sa  ciljem da svoje bankarske poslove obavljate efikasno i jednostavno.

    Samo neki od benefita koje možete ostvariti kao korisnik OTP m-bank aplikacije su jedinstvena interaktivna funkcionalnost „Moje finansije“, koja vam omogućava lakše upravljanje istim. Na ovaj način, imate mogućnost upravljanja evidencijom svoje potrošnje, postavljanja limita potrošnje po kategorijama, preimenovanja i određivanja pravila za evidenciju potrošnje i priliva.

    Ciljano štedite i novac i vreme

    U okviru opcije „Moje Finansije“ možete izabrati i funkcionalnost „Ciljana štednja“, gde svoju štednju možete nazvati kako želite, odabrati rok do kog želite da ostvarite cilj kao i iznos koji želite da uštedite.

    Takođe, bez obzira da li putujete samostalno ili sa porodicom, m-bank aplikacija vam pruža mogućnost kupovine putnog osiguranja koje uključuje skijanje i dodatne sportske aktivnosti uz osigurani iznos od 5.000 evra.

     

    Nije potrebno dodatno objašnjavati koliko vam treba vremena da platite račun iz svoje fotelje u bilo koje doba, a koliko u banci. Još ako koristite opcije kao što su plaćanje uz pomoć QR koda, onda štedite svoje vreme na svim frontovima.

    Novina u OTP m-bank aplikaciji je što ne samo da je moguće skenirati QR kod sa papirnog računa, već i sa elektronskog dokumenta. Uz pomoć IPS QR koda je moguće plaćati ne samo račune, već i na prodajnim mestima.

    Takođe odlična opcija, ako recimo svom detetu koje studira u drugom gradu treba da pošaljete novac, možete to uraditi uz pomoć opcije Prenesi, dovoljno je da registrujete ovu uslugu i da znate broj telefona primaoca – to je sve.

    Kao jedna od najnovijih pogodnosti koju OTP banka nudi svojim klijentima putem m-bank aplikaciju je odobrenje dozvoljenog prekoračenja po tekućem računu bez odlaska u banku. Od sada je kompletan proces odobrenja još brži i lakši, a dozvoljeno prekoračenje važi 12 meseci.

     

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Freepik/Pexels/OTP

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE