Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Budite bezbedni: Ostanite kod kuće i rešite sve onlajn ili telefonom

    Najvažnija poruka koju čujemo ovih dana jeste ostani kod kuće. Taj mali korak svakoga od nas može i te kako doprineti višem cilju i što bržem prevazilaženju trenutne situacije. Jedino zajedno možemo učiniti da se pandemija koronavirusa zaustavi i da se svako od nas vrati svojim svakodnevnim obavezama.

    Zato je u ovakvim situacijama vrlo važno voditi računa o svojoj sigurnosti, poštovati mere prevencije i slušati savete nadležnih.

    A kada je reč o sigurnosti, mnogi korisnici osiguranja se ovih dana pitaju šta će biti sa njihovim polisama, mnogi bi želeli da baš sada uplate ili obnove svoje osiguranje, dobiju određene informacije. Mnogo je nedoumica i mnogi bi da pohrle u svoju poslovnicu ne bi li ih rešili.

    Zato je kompanija Generali Srbija, kako bi maksimalno zaštitila zdravlje svojih klijenata i zaposlenih, pozvala sve svoje klijente i zaposlene da budu bezbedni i sve poslove u vezi sa osiguranjem završe telefonskim putem i putem interneta.

    Kontakt centar je dostupan radnim danima do 18h, subotom do 15h, dok nedeljom neće raditi. Brojevi telefona su 0800 222 555 (besplatan poziv) ili 011 222 0 555 i imejl adresa [email protected]. Kako je mnogim klijentima zdravstvenog osiguranja sada upravo ono najvažnije, na raspolaganju je i poseban Medic Call centar 011 222 0 575.

    Različite onlajn usluge koje kompanija nudi svojim klijentima mogu mnogo doprineti ovakvim situacijama. One omogućavaju građanima da istovremeno nastavljaju da dobijaju potrebne informacije i obavljaju neodložne obaveze, a da ne ugrožavaju svoje zdravlje.

    Tako na sajtu kompanije Generali Osiguranje Srbija, možete koristiti usluge prijava odštetnog zahteva, informacije o polisi osiguranja, informacije o statusu odštetnog zahteva, obnova osiguranja, portal za klijente, kupovina osiguranja, ični savetnik za osiguranje. Važno je da se svi odštetni zahtevi mogu podneti putem mejla ili telefonski, a klijentima će se u roku od 24 sata javiti stručno lice Generali Osiguranja Srbija i uputiti ih u dalji postupak. Formulari za prijavu odštetnih zahteva takođe se mogu preuzeti na sajtu www.generali.rs.

    Mnoge kompanije su na vreme svojim klijentima ponudile i opciju korišćenja mobilnih aplikacija, što u uslovima karantina i smanjene mogućnosti kretanja može dodatno doprineti finkcionisanju sistema. Generali mobilna aplikacija pruža mogućnost dobijanja pravovremenih i ažuriranih informacijama radi lakšeg orijentisanja klijenata u nepredviđenim situacijama.

    Pored ostajanja kod kuće, šta još možemo svi zajedno da uradimo radi sprečavanja širenja virusa?

    Evo saveta Svetske zdravstvene organizacije, Ministarstva zdravlja i Instituta za javno zdravlje Srbije:

    Pojačajte higijenu ruku. Perite ruke vodom i sapunom najmanje 20 sekundi ili koristite gel za dezinfekciju ruku.

    Kada kašljete ili kijate pokrijte usta i nos paprinom maramicom ili, ako je nemate, savijenim laktom. Bacite odmah papirnu maramicu u zatvorenu kantu za đubre i operite ruke.

    Izbegavajte dodirivanje očiju, usta i nosa prstima.

    Izbegavajte rukovanje, grljenje i ljubljenje. Držite odstojanje od 2 metra od sagovornika.

    Izbegavajte kontakt sa osobama koje imaju znake infekcije organa za disanje (kašalj, kijanje, curenje nosa, povišena temperatura).

    Provetravajte što češće prostorije u kojima boravite.

    Izbegavajte veće grupe ljudi i javna okupljanja (proslave, utakmice, pozorišta, bioskope).

    Nosite masku preko usta i nosa ukoliko boravite u prostorijama gde su masovna, nekontrolisana okupljanja.

    Izvor: BIZLife

    Foto: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE