
Kako je Bred Pit napravio rodno neutralnu kozmetiku?
Bred Pit nedavno je dao veliki intervju za „Vogue“ u vinariji Chateau Miraval, na prostranom imanju u vinogradu na jugu Francuske koji je kupio sa svojom bivšom ženom Anđelinom Džoli 2012. godine. Tema je bila pokretanje njegovog brenda za negu kože „Le Domaine Skincare“.
U pitanju je rodno neutralna linija prirodne kozmetike, koju je razvio u partnerstvu sa porodicom Perin, renomiranom vinarijom „Chateau Beaucastel“, koji su takođe Pitovi partneri u „Chateau Miraval Cotes de Provence Rose“.
View this post on Instagram
Bred Pit je bio veoma praktičan sa svojim konceptom i razvojem, koji se zasniva na poznatoj priči o antioksidansima na bazi grožđa. „Le Domaine“ je pristupio nauci na svoj način, imenovavši jednog od vodećih svetskih stručnjaka za vino i zdravlje ljudi, profesora enologije Univerziteta u Bordou Pjera-Luja Tejsedra, da odredi koju od 13 sorti grožđa porodica Perin uzgaja na svojim imanjima u Provansi.
Pit je pričao za „Vogue“ o tome kako je projekat za negu kože nastao
„Toliko dugo smo pričali o tome da se sada ne sećam kako je prvobitno počelo. Sećam se da sam čitao o zdravstvenim svojstvima ljuske grožđa kao o nečemu što smo želeli da istražimo. Ali prvobitna ideja, od samog početka, vraća se na ovo mesto. Samo je prožeta kreativnošću i tako je plodna. Ovde pravimo maslinovo ulje, tartufe i med“, istakao je on za Vogue.
Istraživanje je počelo pre više od 15 godina i rezultiralo je velikom stvari u nezi kože: GSM10, ekskluzivni molekul u „Le Domaine“ serumu, kremi, tečnoj kremi i emulziji za čišćenje koja kombinuje moćna svojstva iz semenki grožđa Grenache i kožicu grožđa Syrah i Mourvedre.
View this post on Instagram
Služi kao moćan protivotrov za oksidativni stres, koji može da razgradi kolagen i doprinese bezbrojnim fizičkim znacima starenja. Profesor Nikolas Levi, vodeći naučnik kada je reč o progeriji – izuzetno retkom genetskom poremećaju koji ubrzava starenje male dece – pružio je dodatne uvide u projekat. Nakon što je identifikovao način na koji progerija utiče na prirodni proces starenja, razvio je ProGr3, drugi patentirani aktivni sastojak „Le Domaine“, resveratrol, koji je uzet iz vitica vinove loze, a ima za cilj da održi ćelije kože zdravijim.
Tu je i magična priroda teroara, kako ga zovu enolozi kada razgovaraju o uslovima uzgoja koji su jedinstveni za određene vinove loze.
Zašto mu je važno da pristup Le Domainea bude rodno neutralan?
Bred Pit je istakao da je miris kozmetike neutralan, veoma svež i suptilan. Kako je dodao, možda se radi o momcima kojima je potrebna pomoć drugih da razumeju kako mogu bolje da tretiraju svoju kožu.
„Mislim, ja sam vrsta osobe koja će promeniti hotelske sobe ako mogu da osetim miris kolonjske vode poslednje osobe koja je tamo ostala! To je previše! Prejak je! Neka bude suptilno. Neka ti ljudi dođu. Nemojte to forsirati. To je moj osećaj (smeh). Za mirise, mislim“, kazao je on.
View this post on Instagram
Podsećamo, pre proizvoda za negu kože, glumac je predstavio svoj prvi roze šampanjac vinarije Miraval – Fleur de Miraval. Vlasništvo deli sa bivšom suprugom Anđelinom Džoli. Glavni suvlasnik i enolog Miravala je Matje Perin iz vinarske porodice koja pravi Chateau de Beaucastel.
„Chateau Miraval je oduvek bio središte kreativnosti, ali ima toliko mesta gde želite da sedite i razmišljate, istražujete i pravite lepe stvari. To nije nužno dovoljan razlog da se uđe u ono što je već veoma zasićeno, na tržište nege kože. Znam da skoro svaki dan nastaju novi proizvodi koje ljudi pokušavaju da lansiraju, ali da nisam video stvarnu razliku vizuelno na svojoj koži, ne bismo se trudili“, zaključio je Pit.
Izvor: BIZLife
Foto: Screenshot YT